Saját Otthon Projekt

Ha nincs megfelelő posztered, akkor fess gyorsan egyet!

Ha nincs megfelelő posztered, akkor fess gyorsan egyet!

2021. 01. 12. Diamia8

Múlt hétvégén nálunk is eljött az ideje a karácsonyfa leszedésének és ilyenkor szinte minden ünnepi dekorációt elpakolok. A sok csillogás után szinte vágyom a csupaszságra, amely igazi felüdülés a lelkemnek.

A téli témájú képek maradtak, így egyedül a karácsonyi feliratosat kellett lecserélnem. Viszont nem találtam meg az igazit a témához, de hirtelen ötlettől vezérelve kitaláltam, hogy majd festek egyet! 

Ilyenkor nem szoktam sokáig várni, hanem általában neki is állok a megvalósításnak. Kitaláltam a szöveget és kiválasztottam az akril festékek közül egy fénylő havas árnyalatot és a rose gold-ot. Magam is meglepődtem, hogy elsőre is sikerült egy vállalható képet összehoznom. Ráadásul most nem felejtettem el, hogy balkezesként a szavak végétől visszafelé kezdjem a betűk festését. :) 


20210109_111533.jpg

20210109_111911.jpg

20210109_111550.jpg

20210109_111544.jpg

Este is hangulatos:

20210109_164505.jpg

Hozzávalók:

  • fényesebb, nem könnyen átázó papír a kívánt méretben
  • ceruza
  • ecset és szivacs
  • akril festék (víz a hígításhoz)
  • ecset

Elkészítése:

Először a lapot szivaccsal lazán lefestettem fehérre. Utána egy kisebb lapra felvázoltam a feliratot, amit utána óvatosan és méretezve felrajzoltam a poszterre.

Elkezdtem nagyon vékony ecsettel átfesteni rose gold árnyalatra. Ahol szerintem jól mutatott, ott vastagítottam a betűkön. Végül kapott még 5 hópelyhet is a kép.

Egyszer kiejtettem az ecsetet a kezemből és rózsaszín lett a poszter széle, így a szivaccsal rose gold-ra festettem a széleit. ;-)

collage_fotor_1.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr316385688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása