Saját Otthon Projekt

Tökfaragás 1.0 és 2.0

Tökfaragás 1.0 és 2.0

2014. 10. 22. Diamia8

Anya-lánya délutánt terveztem a kislányommal, mert súlyos anyahiányban szenvedett az utóbbi pár napban. Hiszen a hétvégét a mamánál töltötte és hétfő este sem tudtunk igazán együtt lenni. Megígértem neki, hogy sietek érte az oviba és kifaragjuk az erkélyen várakozó tököket. Bebizonyosodott ismét, hogy az együtt alkotás a legjobb program!

A tökfaragás eddig azonban valahogy kimaradt az életemből, de az idén megláttam A Napfény illata blog oldalán a Csingilinges tököket és kedvet kaptam kipróbálni, de természetesen más mintával.

Gondoltam, hogy először egy egyszerűbbet és utána rögtön egy nehezebbet faragnék ki. A könnyebbik végül egy kislányfej lett masnival, mert ezt kérte a Hédi. A nehezebbikhez pedig kinyomtattam a Rainbow Dash-es sablont a biztonság kedvéért, de végük kézzel rajzoltam fel. Szerintem azért felismerhető:

IMG_4602

IMG_4590

IMG_4596

IMG_4591

Hozzávalók:

  • 2 óriás tök
  • kanál
  • éles és hegyes konyhai kés
  • olló /bizonyos helyek kifúrásához/
  • filctoll a minta felrajzolásához
  • sablon /ha nem bízunk magunkban/

Elkészítésük:

1. Nem néztem meg más oldalakon, hogy hogyan is kell szakszerűen végezni a faragást. Talán éppen ezért a kibelezéssel nagyon megkínlódtam és sokáig is tartott:

IMG_4579

2. Először az egyszerűbb kislány fejet rajzoltam fel filctollal:

IMG_4581

3. Óvatosan kivágtam a nagy konyhakéssel. A végére egészen belejöttem:

IMG_4583

4. Ezen felbuzdulva felrajzoltam szabad kézzel a Rainow Dash sablont. Nem lett tökéletes... Mentségemre legyen szólva, hogy a Hédi végig ott izgett-mozgott körülöttem. Először majdnem ki is dobtam, amikor mindketten megláttuk benne a pónit és ezután szépen lassan kifaragtam a második tököt is:

IMG_4584

A tökfaragás tanulsága: nyugodtan próbálkozzatok Ti is! A boldog mosoly az elkészült mű láttán mindent megér! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1312572823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása