Saját Otthon Projekt

Egyszerűen kalapos

Egyszerűen kalapos

2015. 05. 09. Schulz Veronika

Gyönyörű az idő, gondolom ilyenkor mindenki úgy van vele, hogy nem szívesen álldogál a konyhában órákon keresztül. Ha még nincs vasárnapi ebédötlet és szeretitek a gombát, készítsétek el ezt az igazán egyszerű, de nagyszerű klasszikust, a gombapörköltet. Akkor igazán isteni, ha többféle gombából készül, én most egy egyszerű csiperke gombát használtam, illetve volt még itthon egy kis Nameko gomba. Azt is hozzátettem és gondoltam nem ronthatja el.. És valóban! :)

 Férj is megkóstolta, pedig nem szereti a gombát. Ennek ellenére ízlett neki.

DSCN0746kész

Vágjunk fel egy fej hagymát:

DSCN0717kész

Kacsazsíron dinszteltem meg. (Szerintem egy hónapban egyszer, belefér :) )

DSCN0720kész

Miután megdinszteltem a hagymát, hozzátettem a fokhagymát, kevés ideig hagytam sülni, hogy ne keseredjen meg, majd hozzátettem pirospaprikát (ezalatt lehúztam a tűzről). Hozzáadtam a gombát és kevés vízzel felöntöttem:

DSCN0725kész

Hagytam kicsit rotyogni, elfőni a levét, majd még egy kis vizet hozzátettem és az íze miatt dobtam bele paradicsomot is.

DSCN0732kész

Nagyjából 15 perc alatt megfőtt a gomba és szétfőtt a paradicsom. Kivettem a levéből, egy külön tálba tettem, hozzátettem tejfölt (jó sok tejfölt) és lisztet,ezt elkevertem és visszaöntöttem a gombára:

DSCN0738kész

Összerottyantottam, ezalatt az idő alatt pedig kifőztem a tésztát. Ezután már csak tálalnom kellett, tetejére tejfölt tettem. Mert tejfölből sosem elég :)

 Reggelire be is vágtam belőle egy adagot:

DSCN0746kész

Remek, laktató étel. Nagyjából 1 óra alatt elkészültem vele. Jó étvágyat, ha kedvet kaptok hozzá! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr712573125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása