Saját Otthon Projekt

Mit keres az avokádó a süteményben?

Mit keres az avokádó a süteményben?

2016. 03. 27. Schulz Veronika

A napokban mérhetetlenül rám tört az édesség utáni vágy.  Mivel elég korlátozottak a lehetőségeim, így mindenképpen olyan sütit szerettem volna készíteni, amit én is ehetek. Férj nagymamája csinált almás pitét, de azt ugye, nekem nem szabad.

Egy barátnőmtől kaptam egy receptet, amit mindenképpen ki akartam próbálni, úgyhogy neki is álltam az elkészítésének.

Nagyon gyorsan megvan, csak egy jó aprítóra van hozzá szükségünk, meg egy pár alapanyagra és voilá! Kész is a finomság. :)

DSCN2704_Fotor

A tésztához a következő hozzávalókra van szükség:

  • 10 dkg dió vagy mandula (én diót használtam, az volt most itthon)
  • 7 dkg magozott datolya
  • fél kávéskanál só

Igen, a tészta ennyi.

A krém hozzávalói:

  • 2 kisebb, érett avokádó
  • 7 dkg cukrozatlan kakaópor
  • 5 dkg kókuszolaj
  • 10 dkg eritrit

A diót először kimértem, majd beletettem az aprítóba:

DSCN2670_Fotor

Alaposan összeaprítottam:

DSCN2674_Fotor

Majd hozzátettem a datolyát meg a sót, addig daráltam, amíg tésztává összeállt:

DSCN2677_Fotor

Ezután a tésztát egy sütőpapírral kibélelt tepsibe tettem, a kezemmel vékonyan elsimítottam. Mikor ezzel megvoltam, betettem a fagyasztóba:

DSCN2679_Fotor

Hozzáláttam a krém elkészítésének. Az aprítóba tettem a feldarabolt avokádót, majd hozzátettem a kakaóport, a kókuszolajat, majd az édesítőt. Az egészet összedolgoztam:

DSCN2686_Fotor

Végül egy masszát kaptam:

DSCN2689_Fotor

A korábban, a fagyasztóba tett tésztát kivettem és megkentem a krémmel. Jól eldolgoztam, majd egy órára visszatettem a fagyasztóba.

A végeredmény azt hiszem, magáért beszél. Gyerekjáték elkészíteni és nagyon finom. :)

DSCN2704_Fotor

Csillapította az édesség-éhségemet, az biztos. :)

Jó étvágyat kívánok hozzá! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr6912573717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása