Saját Otthon Projekt

Zamioculcas új köntösben

Zamioculcas új köntösben

2012. 02. 07. Diamia8

A Zamioculcasom nagyon szereti az új helyét a konyhában és ezt meghálálva hozott is három új hajtást. Közben persze kinőtte a cserepet és a kaspóját is.

Át kell ültetni és új ruhába öltöztetni. Viszont a szép kaspók nagyon drágák és sajnálom rájuk a pénzt. Sok helyen láttam, hogy új köntöst kapnak a tárgyak, ha lefújjuk őket festékkel. Gondoltam ezt én is kipróbálom és beszereztem egy króm ezüst változatot.
 
IMG_3826
 
Így nézett ki eredetileg:
 
Itt már szárad a kicsike:
 
 
A használati utasítás azt írja, hogy a tárgyakat csiszoljuk le és zsírtalanítsuk. Őszintén szólva én nem álltam neki csiszolgatni….. Túl sokáig tart és túl aprólékos munka. Elmostam a régi kaspót és egyszerűen lefújtam az erkélyen. Nem folyt meg és szépen befedte. Amire megadná magát a festék, addigra lehet új színen gondolkodni! :D
 
Egy fél nap száradás után a Zaminoculasom felölthette az ezüstszínben tündöklő új ruháját és ismét elfoglalhatta méltó helyét a konyhában.
 
 
További magyar nyelvű ötletek ha kedvet kaptatok a fújkáláshoz:
 
Meg fogtok lepődni, mennyi mindent le lehet fújni!
 
Ha azonban nagyobb felületet fújnátok le, akkor azért tartsátok be a használati utasítást!
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr574074322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása