Saját Otthon Projekt

Gyerekszoba: könyvek itt is elrejtve

Gyerekszoba: könyvek itt is elrejtve

2013. 03. 27. Diamia8

Sokan biztosan meglepődnek majd a kijelentésemen, de nem szeretem, ha elől vannak a könyvek. Ennek igazából az az oka, hogy mindegyik más színű és méretű és szerintem együtt nem mutatnak jól.

Ezért is választottam a nappaliba a rengeteg könyvünk elrejtésére ajtós megoldást és a kislányunk egyre növekvő könyvgyűjteményével is hasonló terveim voltak.

Az ágy melletti ficakba szerettem volna egy éjjeli szekrényt, de a hely túl nagy volt egy simpla kis szekrényhez. Lemértem hát az ágy és a fal közötti távolságot: 62 cm

Nekiálltam hát a szokásos ötleteléshez az alábbi feltételekkel:

  • csak fehér színű lehet
  • legyen rajta ajtó
  • ne maradjon nagy hézag a fal és a szekrény melett
  • elég magas legyen, hogy jól mutasson felette a felhős lámpa

Szerencsém volt, mert ráakadtam az IKEA STUVA gyermekeknek szánt elemes bútorrendszerére, aminek a szélessége pontosan 60 cm.... Egyértelműen ide lett teremtve:

Belül rejtőznek a könyvek és a kisebb játékok:

Ugye milyen jól mutat az esti fényben is?

A boldog kis tulajdonos tegnap megkérdezte tőlem, hogy anya ugye milyen szép a szobám!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1212572399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása