Saját Otthon Projekt

Fessünk párnát a nappaliba!

Fessünk párnát a nappaliba!

2014. 12. 27. Diamia8

Körülbelül egy hónapja álltam neki az általam megálmodott párna festegetésének, de csak nem akaródzott elkészülnie. Sokszor kedvem nem volt folytatni, de legtöbbször más fontos dolgokkal voltam elfoglalva. Hiszen itt volt a kislányom születésnapja és a karácsony is!

Végül elkészült, de valamiért most nem maradt benne annyira szín mosás után, mint az első esetben. Pedig mindent ugyanúgy csináltam.... Azért nem mutat annyira rosszul, de sokkal szebbnek képzeltem:

IMG_5224

IMG_5202

IMG_5220

 

Hozzávalók:

  • díszpárnahuzat /nekem a dédim lepedőjéből lett/
  • ecset
  • textil filc
  • többféle textil festék
  • ceruza

IMG_4988

 

Elkészítése:

1. Rajzoljuk fel a kívánt mintát a párnára:

IMG_4986

2. Kezdjük fel a színeket egyenként felvinni. A párna belsejébe tegyünk egy műanyag lapot, hogy ne üssön át festéskor a másik oldalon a festék:

IMG_4989

 

IMG_4996

 

3. Ha készen vagyunk, akkor sütőpapírt tegyünk rá és jó forró vasalóval fixáljuk a festéket, majd mossuk ki kifordítva 40 C-on a mosógépben. Sajnos nekem kifakult, de lehet többet kellett volna vasalgatnom. Ilyen közelről:

IMG_5209

Nektek tetszik?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7412572913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boglarks 2014.12.28. 15:30:46

Nekem nagyon tetszik a párnád, ha fakó, ha nem :) Illetve adott egy kis lökést a saját kispárna-projektemnek. (Eszembe se jutott, hogy festhetném is, csak bosszankodtam, hogy nincs a méteráru boltban olyan anyag, amilyet én szeretnék... Hohó, de majd most!)

diamia8 2014.12.28. 19:03:04

Köszönöm szépen! Nagyon aranyos vagy és remélem, hogy sikerül az álompárnát megvalósítani! Ha kész lesz, akkor légyszi küldjél képet! :)

Boglarks 2015.01.18. 09:38:14

Tegnap vettem meg a hozzávalókat... Jövő héten jövök a képekkel... ha az elemek is úgy akarják :)

diamia8 2015.01.18. 13:24:49

Húúú, de jó!!! :-) Ha majd készen lesz, akkor légyszi küldjél róla képeket! Nagyon kíváncsi vagyok rá! :-D

Boglarks 2015.01.26. 17:47:38

Mutatom az első két versenyzőt: http://www.pinterest.com/pin/29695678769153674/ Én eléggé csigán haladok vele, de nincs is miért sietnem. Illetve a leeső darabokból szalvéta készül, eddig kettő van abból is, de azt elfelejtettem lefényképezni :D Majd legközelebb :) Még egyszer köszönöm az ötletet :)

Boglarks 2015.01.26. 17:50:15

(Sajna a grafit segédvonalak az első mosástól még nem jöttek ki, remélem, ez csak idő kérdése... Nem nagyon mertem dörzsölgetni, az az igazság... :))

diamia8 2015.01.26. 19:01:16

Szuper jó lett! Gratulálok! Mondjuk ilyen háttérrel nem csoda, hogy ilyen jók lettek! :) Nem bánnád, ha megmutatnám a facebook oldalamon? Nekem elsőre kijött a ceruza, de direkt keménnyel ceruzával és nagyon halványra rajzoltam.

Boglarks 2015.01.26. 19:33:56

Köszönöm! Persze, tedd ki nyugodtan FB-ra :) Igen, én is gondoltam, hogy lehet, hogy kicsit kevésbé kellett volna izmozni a ceruzával... A nagyja azért kijött, az már reménykedésre ad okot :)
süti beállítások módosítása