Saját Otthon Projekt

A nagy Novalife átverés

A nagy Novalife átverés

2015. 02. 01. Diamia8

Nagyon hasznos tapasztalattal szolgálhatok ezzel a bejegyezéssel azoknak, akik pont most állnak kanapévásárlás előtt.

Amikor 3 és fél éve beköltöztünk új otthonunkba, akkor szépen lassan haladtunk a berendezéssel és minden hónapban egy-egy nagyobb kiadást terveztünk. A kanapé a gardrób és a nappali bútor után az első volt, amit megvettünk.

Akkoriban a sok kiadás miatt nem terveztünk drága bútort beszerezni és hosszas keresgélés után egy igencsak egyszerű, magyar és nem túl kényelmes, "Doby" fantázianevű darabra esett a választásunk.  A huzaton nem akartunk spórolni és így megrendeltük a hiper-szuper, soha sem koszolódós, szuper tartós Novalife huzattal. Így néz ki most nagyjából a kanapénk:

IMG_2593

Ez pedig egy még régebbi kép, teljesen más textilekkel, szőnyeggel és egyéb kütyükkel, de legalább jól látszik az egész kanapé:

5

Kezdetben valóban nem voltak a huzattal problémák: filctoll, vörösbor, zsírkréta és egyéb gyerkőc által elkövetett baleset mind-mind szuperül kijött belőle. Aztán ugye világos huzat elkezdett koszolódni, mi pedig elkezdtük takarítani. Ekkor jött a feketeleves: egyre csúnyább és csúnyább lett! Ahol vizeztük, ott foltos maradt és minél jobban pucoltuk, annál jobban.... igazi ördögi kör!

Ekkora arra gondoltam, hogy kitisztíttatjuk! Persze ez tűnt a legjobb ötletnek, aztán elkezdtem keresni a neten kárpittisztítókat. Találtam is párat, de mind nem vállalták a szövet miatt. A Novalife ugyanis vizes tisztítás és súrolás hatására könnyen kiszakad vagy szétmállik.

Találtam egy szakembert, aki vállalja ennek az anyagnak a tisztítását, de az árajánlat igencsak magas összeget tartalmazott. Nem rendeltem meg a szolgáltatást, mert a kanapé árának harmadáért inkább nem tisztítattom ki.

Szeretnénk venni egy jó minőségű kanapét, csak már az új házba. Olyat, ami tökéletesen odaillik és kényelmes, de addig mi legyen ezzel a kanapéval?

A lehetséges opciók mindegyike drága: Bonprixes huzat vagy tisztítás? Egyforma az áruk.... Teljesen tanácstalan vagyok és elkeseredett! A tanácsom, hogy ne vegyetek ilyen huzattal kanapét! Szerintem igazi árverés!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr6812572967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Veronika Szabó 2015.02.01. 17:07:46

Mi lenne, ha az egészet átfestenéd? Már ha egyáltalán lehetséges ezt az anyagot, és ha igen, egyáltalán tetszik-e az ötlet. :)

Klaudia Vincze 2015.02.02. 22:45:56

Nekem is ugyanilyen anyagból van a kanapém hzata, csak nekem világos barna.... ami idővel nagyon bekoszolódott a víztől foltos lett úgyhogy katasztrófán nézett ki már pár év után. Gondoltam egyet akkor éppen zöld mániám volt vettem ikeában két db zöld gumis lepedőt és és anyukám hogy ügyesen varra valahogy rá szabta a két lepedőt a L alakú kanapéra... idén már változtattam a színeken úgyhogy vettem szürke anyagot és abból anyum egy egyszerű huzatot vart rá, ezt könnyü mosni is :) Ha gondolod és érdekel küldök róla képet... ha van aki tud varni a környezetedben akkor ez a legolcsóbb megoldás!

Klaudia Vincze 2015.02.02. 22:47:38

Nekem is ugyanilyen anyagból van a kanapém huzata, csak nekem világos barna.... ami idővel nagyon bekoszolódott a víztől foltos lett úgyhogy katasztrófán nézett ki már pár év után. Gondoltam egyet akkor éppen zöld mániám volt vettem ikeában két db zöld gumis lepedőt és és anyukám hogy ügyesen varr valahogy rá szabta a két lepedőt a L alakú kanapéra... idén már változtattam a színeken úgyhogy vettem szürke anyagot és abból anyum egy egyszerű huzatot vart rá, ezt könnyü mosni is :) Ha gondolod és érdekel küldök róla képet... ha van aki tud varni a környezetedben akkor ez a legolcsóbb megoldás!

diamia8 2015.02.03. 09:54:37

Szia, köszi! Az én anyukám is tud varrni, így elgondolkodom rajta. Megköszönném, ha elküldenéd róla a képet, hogy el tudjam képzelni! Köszi előre is és szép napot! :)
süti beállítások módosítása