Saját Otthon Projekt

Konténerház Új-Zélandon

Konténerház Új-Zélandon

2015. 02. 09. Diamia8
 
Ugye nem így képzelted el a konténerházakat? Magam is elámultam, amikor megpillantottam és azonnal venném a sátorfám, hogy Muriwall strand melletti hegyre költözhessek! Ráadásul azt még nem árultam el, hogy az egész ház csak környezetbarát technológiát használ.....
Green-Modern-Design_Fancy-NZ-Design-Blog
 
Container-House
 
Elképesztő a kilátás az egész házból, de ha ez nem elég, akkor akár a teraszról is gyönyörködhetünk a tájban:
Alex-and-Corban-home_Green-Modern-book
 
A legnagyobb tér a nappali, étkező és konyha hármas egysége, amely minden szegletében modern és divatos:
Pg-182-183Muirwai-
 
Wallsmuirwai-312
 
Container-House-dining-room
 
Fürödnél a szabadban? Azért én ehhez picit szégyellős vagyok, de ki tudja? ;-)
Pg191-free-standing-bath
 
Ez pedig az egyik hálószoba, ide jó visszavonulni:
Container-House--bedroom
 
A képek forrásait rájuk kattintva találjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr6112572981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása