Saját Otthon Projekt

Milyen díszpárnabelsőt válasszunk?

Milyen díszpárnabelsőt válasszunk?

2015. 04. 22. Diamia8

Egészen ideáig nem tulajdonítottam különösen nagy jelentőséget, hogy egy-egy díszpárnához milyen belsőt válasszak.

Mivel a kedvenc lakberendezési áruházam az IKEA és általában az ilyen dolgok ott mindig verhetetlen áron vannak, így mindig itt vettem meg az INNER fantázianevűt. Az ára egyébként tényleg elég baráti, mert 1.490 Ft-ért már hozzájuthatsz egyhez:

fjadrar-diszparnabelso-feher__0243140_PE382470_S4

Hosszú használat után azonban mindig picit csalódott voltam, mert a gyönyörű díszpárnahuzatjaim nem mutattak olyan jól. Valahogy elvesztették a tartásukat....

Egy napon betévedtem a H&M Home-ba és már előtte tervbe volt véve a díszpárnabelső vásárlás. Fogtam és gyorsan kerestem megfelelő méretűt és rohantam is haza. Picit ugyan sokalltam az 1.990 Ft-os árat, hiszen külsőre semmi különbséget nem láttam a kettő között:

hmprod

Itthon azonban felfedezem, hogy a töltet anyaga igencsak fontos tényező:

  • Így néz ki a poliészter töltet egy év használat után. Ugye milyen csomós és nincs tartása?

IMG_5955

  •  A H&M-es verzió viszont tömör, mert kacsatollal van töltve. Teljesen más az állaga:

IMG_5957

 

IMG_5958

Ha felhúzzuk rájuk a párnahuzatot, akkor is szembetűnő a különbség:

  • Poliészter töltetes IKEÁ-snak nincs tartása, nem is áll meg magában a párna:

IMG_5959

IMG_5961

  • A kacsatollas változat sokkal masszívabb és van tartása. Látjátok a különbséget?

IMG_5962

IMG_5963

IMG_5964

Ezek után már csak ilyen párnabelsőt fogok venni. Titeket is meggyőztelek?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2812573087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófia Nap 2015.05.03. 11:29:53

Szia! Az ikeának is van kacsatoll töltetű díszpárnabelsője! 1490Ft, Fjädrar a neve. ;) http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/80262187/

diamia8 2015.05.04. 18:56:56

Szia, Köszi... nem tudtam róla, de majd megnézem élőben! Hátha van olyan jó, mint a H&M-es. :)
süti beállítások módosítása