Saját Otthon Projekt

Kinőtt pólóból cuki párna

Kinőtt pólóból cuki párna

2016. 01. 19. Diamia8

Már elég régóta a foglalkoztat a gondolat, hogy kinőtt gyerekpólóból érdemes lenne párnákat gyártani, mert legtöbbször a minta cuki és a szívünkhöz is nőnek. Ráadásul szerencsére már jobb a minőségük és nem használódnak el annyira, hogy ne lehetne második életet teremteni nekik.

Többek között ezért szerettem volna megtanulni varrni és akkori felbuzdulásomban vettem is egy szuper Singer varrógépet. Ezt a varrógépet azonban egyszer sem használtam, mert félek nekiállni és a kicsi lakásunkban nincs egy pici zúg sem, ahova kipakolhatnék vagy kíváncsiskodó szemek elől elbújva megalkothatnám párnácskáim... 

Az egyik cicás póló azonban annyira tetszett, hogy elhatároztam megvarrom kézzel. Ugyanis szerintem meglehetősen szépen varrok és elég nagy gyakorlatom is van benne, mert már a saját Barbie-jainknak is előszeretettel varrtam párnákat és ruhákat is. Az akkori alkotásaimmal most már a kislányom játszik, tehát a minőségre tényleg nem lehet panasz. :D

Hédi meglehetősen könnyen beleegyezett a dologba és én még aznap este félve álltam neki a cica körbevágásnak. Végül majdnem aznap befejeztem a projektet és szerintem megérte. A kislányom azóta minden este ezt a párnácskát átölelve alszik el és a kedvencévé vált.

Cicás_póló8

Cicás_póló91

Hozzávalók:

  • Fotónyomatos póló
  • párnatöltet
  • varrógép vagy tű és cérna
  • olló

Elkészítése:

Válasszunk ki egy olyan pólót, ami nem bolyhosodott ki és nem ragasztott matrica van rajta, hanem fotónyomat:

Cicás_póló1

A mintára picit ráhagyva vágjuk körbe egyszerre a két oldalt. Sajnos a mi pólónk esetében a fülnél nem tudtam már túl sokat ráhagyni, de még össze lehetett szépen varrni:

Cicás_póló2

Fordítsuk ki, mert majd így kell megvarrni, hogy visszafordítva szépen mutasson. Próbáljuk minél szebben összeilleszteni a két oldalt, hogy szépen passzoljanak:

Cicás_póló3

Kézzel igyekezzünk sűrűn ölteni, hogy biztosan sokáig örülhessen neki a gyerkőc:

Cicás_póló4

A végén alul hagyjunk egy 3-4 cm-es lyukat, mert azon keresztül fogjuk majd visszafordítani és beletömködni a vattát:

Cicás_póló5

Nekem már nem volt itthon vattám, de volt egy fölösleges párnabelsőm, így azt áldoztam be a projekt sikeressége érdekében:

Cicás_póló6

Bátran tömjük meg, hogy legyen tartása a párnának és a végén varrjuk majd össze a lyukat:

Cicás_póló7

A végeredmény pedig magáért beszél! Izgultam picit, de megérte bátornak lenni. Próbáljátok ki Ti is és küldjetek képeket az elkészült műről, ha van kedvetek! :D

Cicás_póló92

Cicás_póló9

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr812573565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása