Saját Otthon Projekt

Less be a bloggerek otthonába! – 4. rész

Less be a bloggerek otthonába! – 4. rész

2016. 09. 30. Diamia8

Amikor augusztusban közzétettem a felhívást, akkor álmodni sem mertem volna róla, hogy ilyen népszerű és szuper sorozat kerekedik ki belőle.

Szeretem olvasni a bloggerek otthonukkal kapcsolatos történeteit és végigböngészni a képeket. Gyakran olyan érzés, mintha vendégül látnának minket. 

Most 3 bloggerhez látogatunk virtuális vendégségbe és tutira izgalmas kirándulás lesz! Gyertek velem most is!


Iza, 160gramm blog

Idestova 13 éve élek albérletben, ez a jelenlegi a kilencedik a sorban. Legutóbb nem túl szerencsés időpontban, pont a karácsonyi készülődés kellős közepén derült ki, hogy költöznöm kell. Kevés időm volt keresgélni, a lakásárak pont az egekben voltak.
Ez az oka annak, hogy a mostani lakás egy erősen kompromisszumos megoldás. Nem különösebben szép, inkább szedett-vedett és egyáltalán nem praktikus, de sok szempontból mégis ez tűnt a legjobb választásnak. Ha a sajátom lenne, nagyon klasszul rendbe tudnám pofozni, de ebben a felállásban erre nincs lehetőségem.
Szerencsére volt egy teljesen szabad falrész, amit a saját ízlésemre tudtam szabni. Itt minden az enyém a kanapétól kezdve, a faládából készült asztalkán keresztül a falon lévő képekig. Ez a kedvenc sarkom a lakásban, itt szoktam olvasgatni és írogatni, de ide szoktam lehuppanni, amikor hazaérek a munkából, hogy kicsit kifújjam magam és ráhangolódjak a nap hátralévő részében rám váró teendőkre.  
picture-olvasosarok-160-gramm
 
Első talán a legújabb szerzeményem a lakásban, ami nem más, mint a videózós fal a nappaliban, amit én a két kezemmel, raktam össze és vettem meg hozzá minden benne található tárgyat! Még csak egy hónapja van a lakásban, de máris a szívemhez nőtt, hiszen amellett, hogy szerintem irtó jól néz ki, nagyon praktikus is! Csomó dolog elfér benne, így felszabadult a konyhában a hely, az újabb szerzeményeknek :)
Második az én kis tanulósarkom, ami egyben relikviagyűjtő hely is, és az egyetemen eltöltött 5 évem jelentős eseményeit megörökítik a falon levő óriási parafatáblák, és a múlthéten beszerzett heti tervező azt biztosítja, hogy ne őrüljek meg, a rohanásban, a munka, tanulás és a blog mellett :) 
Több határidőnaplóm is van, mindegyik pontosan vezetve. De mégis szükségesnek érzem az egyesével nyomtatott heti és napi tervezőket is, mivel ezek nélkül elcsúsznék a napirendemben! 
IMG_4461
 Harmadik tulajdonképpen a mobil állomás, ami mozgatható elemekből áll, két puff, a kedvenc paplanom és a reggeliző asztal adja, amin ez az iromány is született, ugyanis amikor már nem tudok az asztalnál ülni akkor felépítem ezt a kis miniállomást, és ide-oda költözöm a laskában,  hogy ne legyen olyan egyhangú a tanulás.
IMG_4460
IMG_4459
Annyi jól kinéző dolog van még a lakásban, ott a konyha, amit szintén imádok, az emlék fal, a nyaralásokról, az új moziszoba, nemrég lett kész a fürdő fala is az átalakítással, alig tudtam választani :)
IMG_4458
 
Bár nem túl nagy a lakásunk, de több kedvenc helyem, sarkom is van, és mivel nem tudtam dönteni, kettőt is mutatok: az egyik, ahol a blogbejegyzések java része készül, a kis dolgozó-kuckó.
Nagyon szeretem a fehér bútorokat, nemcsak a teret nagyítja, hanem számomra tisztaságot is sugároz. A rattan forgószékből már a másodikat nyúzom, szinte vigasztalhatatlan voltam, amikor az első tönkrement, de hálistennek egy kedves barátnőm talált nekem egyet az Ikea "turijában", azóta is hálás vagyok neki. Az egyetlen, amivel nem mindig tudok megbirkózni, a kis apró tárgyak rendszerezése, ezeket gyakran ide-oda pakolgatom, hogy aztán a végén ne találjak meg semmit :-)
IMG_1437
A másik hely, ahol szívesen időzök, a teraszajtó előtti kis sarok, itt van a hintaszékem, amiben olvasgatok, teázom, relaxálok jógázás után, és a képen látszik a jógamatracom egy kis sarka is, korán reggel nyitott ajtónál lehet a friss levegőn a legkellemesebben gyakorolni - idén itthon "jógatáboroztam", és akkor indultak igazán jól a napjaim...
IMG_1436


Remélem, hogy tetszett a mai vendégség is! 
Ha blogger vagy és szeretnél Te is szerepelni, akkor bátran jelentkezz az alábbi e-mail címen: klaudia.venczelkukachotmail.hu
 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1612574033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása