Saját Otthon Projekt

Az új kedvenc ágynemű bevetésen

Az új kedvenc ágynemű bevetésen

2016. 10. 11. Diamia8

A nappali és a dolgozósarok után logikus lenne, ha a konyhánk következne a bemutató sorozatban, de nemrégiben egy ombre ágyneműbe sikerült beszeretnem és alig vártam, hogy felhúzhassam.

Tehát amikor végre kimostam és felhúztam, akkor rögtön elővettem a fényképezőm és megörökítettem a kedvencemet a hálónkban. 

Az ágyneműn kívül itt is csak a falszín változott, de mégis teljesen átalakult az egész szoba. Szeretem, hogy a világosszürke - ami csak az ágy mögötti falra került - olyan nyugodt hangulatúvá és meghitté változtatta. Végre leáldozott itt is a sárga falaknak!

Ha pedig este felkapcsoljuk a fényeket, akkor igazán jó érzés az ágyban olvasgatni vagy pihengetni. Még mennyezeti függeszték is máshogy mutat és most látom igazán, hogy jó választás volt. 

haloszoba

haloszoba2

haloszoba3

haloszoba4

haloszoba1

haloszoba94

haloszoba5

haloszoba8

haloszoba6

haloszoba93

haloszoba92

haloszoba91

haloszoba9

haloszoba7

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1612574049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása