Saját Otthon Projekt

Boldog Fekete péntek!

Boldog Fekete péntek!

2016. 11. 23. Schulz Veronika

Hetek óta készülök rá, böngészek, nézelődöm, szinte teljes transzban vagyok. Az év ezen eseményét jobban várom talán, mint a karácsonyt. :D Igen, egy újabb pénzköltési lehetőség, de ne felejtsük el, hogy az eredeti ár töredékéért vásárolhatunk.

Engem ez akárhonnan nézzük, megnyugtat. Ugye, ugye? A női logika. Mindig rácsodálkozom én is. Arra gondoltam, hogy mutatok pár helyet, ahonnan biztosan be fogok szerezni egy pár konyhai kütyüt, mert tudjuk, engem ez jobban felvillanyoz, mint a ruhavásárlás.

Azt mondom, vessük bele magunkat a Black Friday adta csodálatos lehetőségekbe! Egyet ráadásul biztosan tudok: semelyik boltba nem fogom betenni még a lábujjamat sem. Itthonról, a kis kanapémról fogok válogatni és az is lehet, hogy az éjszakát a gép előtt töltöm. (Megsúgom, halkan: ahogy tavaly :) )

Aminek ma nagyon megörültem, megláttam, hogy a Stile Interio-nál is megtartják ezt a csodálatos ünnepet, érdemes lesz tehát bekukkantani a webáruházba. Én, biztosan ott leszek! :) De, hogy milyen kedvezmények lesznek és mire vonatkozik majd? Pénteken..... :)
pexels-photo-38941

Biztosan nagyon sokan ismeritek Ágit, a Cinnamon 4x blog íróját. Imádom ezt a blogot, mert minden információt megtalálok rajta a külföldi rendelésekhez, illetve bármilyen nyűgöm, bajom van, Ági mindig azonnal és készségesen segít nekem. Nagyon sokszor előfordul, hogy órákat töltök a blogján, jobbnál-jobb helyekre bukkanok. Ezáltal, minden alkalommal meg is jegyzem neki, hogy most ,már kicsit leállhatna, mert ezt anyagilag nem fogom bírni. Mindig kedvesen nevet rajta, mert azt hiszi, viccelek. Ági, innen üzenem: Nem, nem viccelek! :D :D

Nála találtam egy webshopot, a Lightinthebox.com nevezetű oldalt, ahol nem csak ruhákat tudunk vásárolni. Hanem, konyhai kiegészítőket is. Biztos vagyok benne, hogy hiper-szuper cuccok fognak érkezni az elkövetkezendő hetekben a kis konyhácskámba! Természetesen ezeket majd Nektek is megmutatom! :)

Ezt a kávédarálót azért már kifigyeltem magamnak:

pctwbf1342424933153

Ha jól láttam, a H&M is készül erre a napra, én nagyon bízom benne, hogy egy-két konyhai kiegészítő szerepelni fog az akcióban. Őt kifejezetten elfogadnám:

hmprod

Az amerikai Soho webshop oldalát szerintem már reggel 6-kor nézegetni fogom. Annak idején, mikor rátaláltam, beleszerettem a Nessi figurákba, meg tulajdonképpen minden termékért odavagyok, de úgy voltam vele, hogy azért nem keveset kérnek el érte. Remélem, most bővíthetem majd egy ilyen hámozóval a repertoáromat. Szerintem annyira menő!!!!!
mb474b_87e1b5e4-f1d4-489c-bc56-03dbc8f9eda2_grande

Ezeket a boltokat biztosan fel fogom keresni, de valakit magam mellé kell majd ültetni, hogy megálljt tudjon nekem parancsolni. Veszélyes játék ez, de egyszer élünk, nem igaz? :)

Egy következő bejegyzésben megmutatom majd a szerzeményeimet, én bízom benne, hogy idén is olyan dolgokat fogok találni, amiknek a későbbiekben is hasznát veszem.

Nincs más hátra, előre, kezeket a paplan fölé, éljen a Black Friday! :D

A képek forrásait rájuk pöttyintve találjátok!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr6912574125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása