Saját Otthon Projekt

Belencsézünk, de nem úgy, ahogy szoktunk

Belencsézünk, de nem úgy, ahogy szoktunk

2017. 01. 01. Schulz Veronika

Ez is megvolt, letudtuk 2016-ot. Mennyi mindent tudnék írni, hogy mi történt velem... De ugyebár, ennek nem itt és nem most van itt az ideje. Nem mellesleg, az nem is az én asztalom. :D

A lényeg, hogy pozitívan tekintünk előre, egyetlen fogadalmam van 2017-re vonatkozóan, majd egy év múlva leírom, hogy bejött-e. Persze, csak, ha nem felejtem el. (Illetve, ha addig Dia nem dönt úgy, hogy megszabadul tőlem - de nem lesz könnyű dolga- :D)

Lényeg a lényeg, hogy ma ismét egy receptet hoztam Nektek. Ez amolyan: "dobjunk össze valamit a szilveszteri buli után, de ne kelljen vele sokat tökölni" étel lett. Lencse is, hogy maradjunk a hagyományoknál, de ugyanakkor gyors is, könnyű is és finom is. 

Fázisfotókat most nem csináltam, teljesen felesleges lett volna. 

dscn3714_fotor

Hozzávalók:

  • 20-25 dkg vöröslencse
  • 1 kis fej vöröshagyma
  • pár szelet pármai/fekete erdei sonka
  • olívabogyó 
  • aszalt paradicsom
  • paradicsom
  • római kömény, babérlevél, só, bors, egy csepp ecet

Díszítésként egy kis földimogyoró - kezdem azt gondolni, hogy egy ideje tartó földimogyoró mániám, kezd nem normális lenni. :D

Első körben vizet forralunk, egy teatojásba beletettem a fűszereket. Mikor a víz felforrt, beletettem a lencsét és 12 perc alatt puhára főztem, majd leszűrtem. Amíg hűlt a lencse, minden hozzávalót feldaraboltam, először hagymát aprítottam, majd az aszalt paradicsomot, paradicsomot, olívabogyót, ezután a sonkát. A sonkát 2-3 perc alatt icipicit megpirítottam.

Igen, mondhatni ennyi a történet, sittysutty összekevertem mindent, kicsit még ízesítettem a saját ízlésem szerint. Teljes kiőrlésű kétszersülttel és mogyoróval megszórva tálaltam.

dscn3714_fotor

Megszerettem ezt a receptet, legközelebb majd máshogy variálva is elkészítem. Mindenesetre köszönöm magamnak! :D

Fogjatok hozzá Ti is, vacsorára még pont ideális!

További Boldog pihenést és jó étvágyat kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3612574189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása