Saját Otthon Projekt

Valentin helyett inkább a nagyböjtre koncentrálok!

Valentin helyett inkább a nagyböjtre koncentrálok!

2018. 02. 14. Schulz Veronika

Egyáltalán nem rajongok a Valentin napért, de ahogy figyelem a környezetemet, hellyel-közzel mindenki készül egy kis aprósággal vagy nem annyira aprósággal.

Az is bizonyos, hogy nem tartozom a nagyhangú ellentáborba. Egyszerűen úgy vagyok vele attol, hogy én nem értek egyet vele, még más szeretheti. Ha valakinek feldobja a napját, már megérte, nem? ;)

Akkor túl is léphetünk ezen, amúgy is tele az internet a jobbnál jobb, erre a napra készült cikkekkel. Éppen ezért én inkább most a Hamvazószerda idejére gondoltam felhívni a figyelmet, más szóval: kezdődik a nagyböjt, készülve ezáltal a feltámadásra, a húsvétra. Már értem, miért láttam a napokban már valamelyik boltban csokinyuszit! :D

Nos, igazán a keresztény vallást sem gyakorlom, azonban a nagyböjttel tökéletesen tudok azonosulni. Mostanában amúgy is egyre kevesebb húst eszem, nem azért mert vegetáriánus vagyok.. Egyszerűen csak nem kívánja a szervezetem, simán megvagyok nélküle. Éppen ezért most pár vegetáriánus recept közül párat szeretnék megmutatni, hátha Ti is kedvet kaptok és böjtöltök egyet: 

Rengeteg fantasztikus recept közül választhatunk.

Mit szóltok ehhez a bagel-hez, almával, körtével, sajttal, hagymával... Nyami! Na ezt hétvégén meg is csinálom!
pear_apple_cheddar_caramelized_onion_grilled_cheese_bagel_sandwich_6-683x1024.jpgMindent használhatunk és mindent felhasználhatunk, amiiben nincs hús. Ebben a hidegben ráadásul nincs is jobb egy forró zöldséglevesnél:
easy-tuscan-soup-white-beans-recipe-5.jpgHa ügyesen tálalsz, embernek sem tűnik fel, hogy nincs benne hús. Mire majd észreveszi, addigra megbarátkozik vele. Első ránézésre én nem gondolnám, hogy ez egy vega-burger:
vegetarian-teriyaki-burgers-4.jpgVaaaagy, csinálhatunk úgy, mintha lenne benne hús.. :D
meatless-swedish-meatballs-with-gravy-in-pan.jpgLehet, hogy végre kipróbálom a tofut is:
vegan-black-pepper-tofu-800x1200.jpgImádom, ha egy étel színes. Ez a Wrap, márpedig az!
hummus_wraps-2.jpgSemmi egyéb szándékom nem volt ezzel a cikkel kapcsolatban, csupán szerettem volna szemléltetni, hogy nem feltétlenül kell az ételnek húst tartalmaznia. Isteni finomságokat készíthetünk húsmentesen. 

Nektek van bevált böjti receptetek?

Az elkövetkezendő 40 napban szerintem lesz még olyan alkalom, hogy megmutatom, mit is néztem ki magamnak. 


A képek forrásait pedig rájuk pöttyintve éritek el!

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5513668972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása