Saját Otthon Projekt

Adventi koszorú egyszerűen - Csináld magad!

Adventi koszorú egyszerűen - Csináld magad!

2011. 11. 28. Diamia8

 Vasárnap volt advent első vasárnapja és nekem előtte egy nappal jutott eszembe, hogy koszorút kellene csinálnom.

Még jó, hogy a koszorú alapját és a gyertyákhoz a tartót már régen megvettem. Terveim szerint szerettem volna még venni egyéb díszítő elemeket is, de nem maradt már rá időm. Így hát az otthon talált alapanyagokból voltam kénytelen valamilyen koszorút összehozni.

IMG_2730

Hozzávalók:

  • széna koszorú alap
  • organza
  • 4db gyertya
  • 4db gyertyatartó
  • arany szalag

Az otthon talált lila színű organzával körbetekertem a koszorú alapját. Beletűzdeltem a négy gyertyatartót, rátűztem a lila gyertyákat és egy helyen aranyszínű szalaggal átkötöttem. Majdnem monokróm lett, de az aranyszínű gyertyatartó és a szalag feldobja.

Szerintem nagyon egyszerű elkészíteni és mégis mutatós.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr943417498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karáth Anna 2012.11.30. 19:22:01

És kb. hány méter organza kell hozzá?

Diamia8 2012.12.01. 10:13:58

@Karáth Anna: Nem kell hozzá sok. Méterben sajnos nem tudom megadni, mert nekem rengeteg van itthon....

Szerintem egy tekercs elég hozzá! :)
süti beállítások módosítása