Saját Otthon Projekt

Falióra 2. – Csináld magad!

Falióra 2. – Csináld magad!

2012. 03. 19. Diamia8

 

Egy bolt kínálatában láttam meg egy órát, ami nagyon megtetszett. Kedvet kaptam, hogy egy hasonlót csináljak az itthon fellelhető alapanyagokból.
 
 
Hozzávalók: feszített vászon, króm ezüst dekorációs spray, fekete festékfilc, óraszerkezet
 
Első lépésként a feszített vásznat lefújjuk ezüst színűre. Szépen egyenletesen oszlassuk el a festéket, hogy száradás után is jól mutasson.
 
 
Microsoft Worldben megszerkesztettem a kívánt méretűre a számokat és utána szépen sniccerrel kivágtam.
 
 
Vékony alkoholos filccel a sablonokat körbe rajzoltam.
 
 
 
Utána a festék filccel kitöltöttem a számokat. Érdemes többször átfesteni, hogy az esetleges hibákat kijavítsuk.
 
 
Legvégül az óra szerkezetnek vágtam ki a feszített vásznon egy négyzet alakú lyukat. Mivel ezt az óra szerkezetet nem lehet magában olyan jól rögzíteni, mint amit a másik órán használtam, pillanatragasztóval oldottam meg a problémát. A kismutatót meghagytam pirosnak, mert szerintem jól mutat a fekete-ezüst órán.
 
 
IMG_4602
 
 
Itt megtaláljátok a másik faliórámat is: Falióra - Csináld magad!
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr984325268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása