Saját Otthon Projekt

Falióra – Csináld magad!

Falióra – Csináld magad!

2012. 02. 05. Diamia8

Sokszor rendelek online kreatív boltokból. Ilyenkor mindig átnézem az egész kínálatukat, hogy esetleg milyen egyéb ötletek jutnak eszembe és tudjak spórolni a szállítási költségen.

Egyik ilyen alkalomkor találtam egy óraszerkezetet. Ekkor még nem tudtam, hogy milyen órát készítek belőle, de megrendeltem. Már itt porosodott két hónapja és én közben azon törtem a fejem, hogy milyen legyen.
 
Legelőször kitaláltam, hogy feszített vászonra fogom ráragasztani. Azt már eldöntöttem, hogy a konyhában lesz a helye és olyasmi színűre fogom festeni, mint az üvegfelület. Rendeltem is hozzá világoskék és gyöngyház fényű akrilfestéket. De mi legyen rajta???
 
IMG_3817
 
Egyik nap beugrott ez a szöveg: Time is running, so stop and enjoy the moment! Gyorsan le is írtam – nehogy elfelejtsem – és végül ezt írtam fel az órára. Először papírra felrajzoltam, majd ceruzával a vászonra.
 
 
Utána körberajzoltam fekete filccel és végül óarany filccel pár szót díszítettem. Legvégül a másodpercmutatót is aranyszínűre festettem, mert eredetileg piros volt.
 
A vásznon kivágva:
 
Óraszerkezet felhelyezve:
 
 
Ismét sötét volt a fotózáshoz, de szerintem nagyjából eltaláltam az üveghez az árnyalatot:
 
 
Még nincs a helyén, de így mutat a fal színéhez:
 
 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr634067249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása