Saját Otthon Projekt

Monogramos falikép ajándékba – Csináld magad!

Monogramos falikép ajándékba – Csináld magad!

2012. 09. 22. Diamia8

Holnap lesz a Hédike egyik unokatestvérének az első szülinapja. A vásárolt ajándékon felül szerettem volna valami egyedit is kitalálni.

Szerencsére most megint azt érzem, hogy megszállt az ihlet. Jobbnál-jobb ötletek születnek meg a fejemben, amiket meg is szeretnék valósítani. Úgy látszik a nyár nálam alkotás terén holtszezon.

Most, hogy már szeptember közepe van, nem tudom leállítani a fejemben kavargó ötletfoszlányokat. Ilyenkor szoktam előrelátóan a telefonomban elmenteni őket, mert különben biztosan elfelejtem.

A monogramos falikép is csak úgy kipattant a fejemből. Szerencsére minden adott volt a megvalósításhoz: gombok, festék spray, akril festék, natúr képkeret és mester ragasztó

IMG_7722 IMG_7725

Elkészítése:

Különféle gombokat válogatunk és lefújjuk a festékkel. Egy napot várjunk, amíg megszáradnak:

gombok.jpg

Megterveztem monogramot a még natúr keretre és lefényképeztem. Ez azért fontos, hogy ugyanígy ki tudjam majd rakni:

kirakva.jpg

Közben fessük le 2 rétegben a keretet. Kisfiúnak készült az ajándék, így kék alapot választottam a betűnek és homokszínűre festettem a keretet. Itt száradnak az első réteg után:

festésután.jpg

Száradás után a fénykép segítségével felragasztottam a gombokat:

ragasztás.jpg

Kész is az egyszerű és kedves meglepetés:

IMG_7719

IMG_7726

IMG_7725

Kinek támadt kedve elkészíteni?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr54796002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása