Saját Otthon Projekt

Félelmetesen kreatív receptötletek a közelgő Halloween-re

Félelmetesen kreatív receptötletek a közelgő Halloween-re

2017. 10. 04. Schulz Veronika

Ma éppen az aktuális napi bevásárlásomat intéztem, amikor az egyik üzletlánc polcai között kóricálva, arra lettem figyelmes, hogy az egyik dolgozó serényen rámolja a polcokat. Ez nem nagy hír, nem igaz? Ilyet szinte mindennap látunk. Azonban legnagyobb megdöbbenésemre, mikor közelebb mentem, akkor szembesültem vele: 

Elkezdték kipakolni a csokimikulásokat! 

Azt hittem ott helyben, lábon kihordok egy szívinfarktust! Kezdik az emberek sokkolását, most is, mint ahogy az elmúlt években is. Ideje korán tönkreteszik az ünnepek hangulatát azzal, hogy már októberben elkezdik lenyomni a torkunkon a karácsonyt. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, nekem nemhogy meghozza az ünnepek hangulatát... Épp ellenkezőleg, már most rosszul vagyok az egésztől. A tömeg, a rohanás, ajándékok hajkurászása, mindenki tiszta idegbeteg... Semmi szükségem erre. 

A csokimikulások ténye azonban eszembe juttatta, hogy hamarosan azonban Mindenszentek, újra kezdődik a beöltözős bulik ideje. Vannak, akik buliba hivatalosak, vannak, akik házibuliban ünnepelnek, vannak, akiknek semmit nem jelent az egész. 

Most azok örömére hoztam pár tippet, akik esetleg úgy döntenek, hogy erre az alkalomra előrukkolnak valami félelmetessel, valami különlegessel. Olyan ételeket gyűjtöttem egy csokorba, amik első ránézésre ijesztőek, azonban alaposabban megvizsgálva felfedezhetjük bennük a kreativitást:

A kedvencem: A kenyérkoporsó szélén ücsörgő csontváz, amely tulajdonképpen egy ötletes mártogatós tálalás:

tumblr_nc0u9fmfc31rfjtedo1_1280-1000x1003.jpg

Tökéletes vendégváró: Tökös hagymás sajtgolyók, Halloween-i köntösben:

pumpkin-cheese-ball.jpg

Egy ilyen különleges sajttállal, azt hiszem, elkápráztatnánk a vendégeinket:

img_0284.jpg

Elevenítsük fel a Hófehérke és a hét törpe című meséből az ismereteinket, ki kér egy csábítóan mérgező almát

img_0717a.jpg

Ha már házibuli, ne feledkezzünk meg a vendégváró koktélról sem:

witch-brew-and-salad-033.jpg

Céklakrémmel töltött, csontváz alakú figurák? Szerintem zseniális ötlet:

vodoo-pastry-dolls-main.jpg

Hogyan díszítsd az az asztalt? Erre is hoztam egy ötletet, ami mellett nem tudtam szó nélkül elmenni:

witchs-potion-dinner.jpg

Végül, de nem utolsó sorban, ne feledkezzünk meg a desszertről sem, tökéletes zárás a félelmetes menüsorhoz:

halloween-mice-cakes-1.jpg

Nektek van kifejezetten erre az alkalomra őrzött receptetek? Tartjátok egyáltalán ezt az ünnepet? 

A képek forrásait rájuk pöttyintve találjátok!

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5312928571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása