Saját Otthon Projekt

Előszobai kép projekt 1. - Előkészületek

Előszobai kép projekt 1. - Előkészületek

2011. 11. 30. Diamia8

 Nagyon megtetszettek a CrazyWonderfull blog-on található fekete alapon fehér betűs táblák és elhatároztam, hogy én is elkészítem mindkettőt az előszoba falára.

 
Elég régóta gondolkodom azon, hogy honnan tudnék szerezni két darab, teljesen egyforma fatáblát.
 
A múlt héten jutott eszembe, hogy ha akrilfestékkel festem rá festővászonra az sokkal egyszerűbb. El is kezdtem a neten keresgélni festővásznakat, de drágának találtam az ekkora méretűeket.
 
Nincsenek véletlenek, mert amikor kezembe akadt a Lidl szórólapja megláttam az akciós festővásznakat. Hédikével hétfőn el is mentünk kettő darab 50X70 cm-est beszerezni.
 
IMG_2747
 
A honlapon Microsoft Publisher-t ajánlanak a betűk elkészítéséhez, de mivel én nem ismerem a programot, így egyszerűen Word-ben szerkesztettem meg a sablonokat.
 
Már csak a fekete és a fehér akrilfesték beszerzése van hátra, aztán rögtön neki is állok, hogy készen legyen még karácsony előtt.
 
Az ötletet ismét a inspiraciok.hu oldalon találtam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr813424210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása