Saját Otthon Projekt

Karácsonyi készülődés: Csillagok, csillagok mondjátok el nekem…

Karácsonyi készülődés: Csillagok, csillagok mondjátok el nekem…

2012. 12. 18. Diamia8

Lassan vége felé közeledik a karácsonyi készülődés mindenki számára és végre talán én is elérek a végére.

Valójában ezeket a csillagos girlandokat már novemberben elkezdtem, de valahogy nem akaródzott befejezni. Minden évben a kezdeti nagy hév után december elejére besokkalok. Ti hogy vagytok ezzel?

Hozzávalók:

  • fekete-fehér kartonpapír
  • csillag alakú sablon
  • olló
  • fekete-fehér fonál

 

Elkészítése:

Kezdjük el sablonnal csillagokat rajzolgatni a kartonpapírra:

Csak rajzoljunk, csak rajzoljunk, és még mindig csak rajzoljunk:

Majd álljunk neki a hasonlóan sokáig tartó kivágásnak. Ha végeztünk már csak a lyukazgatás van hátra:

A fonalat duplán vegyük, mert szerintem jobban mutat így a girland. Csomózzuk meg a végét:

Majd egyenként csomózzunk és fűzzünk, amíg elkészül a girland. A kislányom rögtön szemügyre is vette, hogy megint miket alkotott anya:

Még nem késő nekiállni és a fenyőfán is szépen mutat!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1612572357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása