Saját Otthon Projekt

Gyerekszoba: a gardrób terv kipipálva

Gyerekszoba: a gardrób terv kipipálva

2013. 04. 01. Diamia8

Már beköltözéskor tudtuk, hogy a gyerekszobába az ajtó mögötti falfelület elé majd egy faltól-falig szekrényt szeretnénk. Sajnos azonban a falfelület mérete nem igazán engedte meg a szokványos megoldásokat, mert csak 186 cm a hossza.

Eredetileg fehér IKEA Pax gardróbot szerettünk volna, mert nagyon elégedettek vagyunk a hálószobai darabbal. A probléma az, hogy a Pax gardrób csak 150 cm vagy 200 cm-es méretben van. A 150 cm-es méretűnél pedig kihasználatlan maradna egy hatalmas falfelület, amit egy kis lakás esetében mi nem engedhettünk volna meg.

Természetesen nekiálltam más gyártók/forgalmazók gardrób szekrényei között is keresni, de hófehéret és megfelelő méretűt sehol sem találtam. Már elkeseredettségemben jó hírű és szépen dolgozó asztalost kezdtem el keresni Vecsés és környékén, bár csak neten.

Az előző bejegyzésemben láthatáttok, hogy a kislányomnak nem a hagyományos értelemben vett éjjeli szekrényt terveztem a kisánya mellé. Az IKEA STUVA gyerekbarát rendszere végül annyira megtetszett, hogy megpróbáltam az on-line tervezővel összerakni egy faltól-falig változatot.

Meglepetésemre sikerült összeállítanom egy 180X50X256cm méretű gardróbot. Az ötlet a férjemnek is tetszett és árban is még elfogadhatónak találtuk, így hamarosan a gyerekszobai gardrób projektet is kipipálhatjuk.

Csak fehér lesz kívülről, hogy a kamaszkor beköszöntével se legyen ciki :

Belülről pedig első körben ilyen lesz, de ez majd még a korral és az igényekkel természetesen változhat:

Ti terveztetek már az IKEA on-line tervezőivel? Nekem nagyon bevált, mert segítségével terveztem a Besta nappalinkat és a Pax gardróbot a hálónkba.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3612572403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása