Saját Otthon Projekt

Trend: ombre, ombre, ombre

Trend: ombre, ombre, ombre

2013. 04. 04. Diamia8

Féléves gondolkodás utána végre voltam elég bátor és ombre hajat csináltattam. Nem bántam meg és ennek apropóján szerettem volna Nektek is megmutatni, hogy a lakberendezés berkeiben is még mindig nagyon trendi a színátmenet.

Nekem leginkább a kiegészítőkön tetszik:

  • - lámpák:
  • - textilek
  • - egyéb kiegészítők
Mégis legtöbbször bútorokon találkozhatunk vele:

Falon is előszeretettel próbálják alkalmazni, de azért ez nem mindig szokott jól elsülni. Őszintén szólva kevés széppel találkoztam:

Nektek tetszik az ombre? El tudnátok képzelni otthon?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7412572405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cecilia 2013.04.05. 10:01:27

Igen nagyon tetszik. Én függönyt készülök átmenetesre festeni, bár még sose próbáltam.

diamia8 2013.04.05. 12:44:38

Nagyon kiváncsi vagyok rá. Kérlek, hogy küldjél róla képet, ha megcsináltad! :-)

Cecilia 2013.04.05. 13:09:38

OK :-))
süti beállítások módosítása