Saját Otthon Projekt

2 éves lett a Saját Otthon Projekt

2 éves lett a Saját Otthon Projekt

2013. 10. 28. Diamia8

Hát ez a nap is elérkezett: 2 éve írom a Saját Otthon Projektet! Emlékszem, hogy a legelején mennyire féltem egy-egy bejegyzést megírni. Nem voltam biztos magamban és tele voltam kétségekkel.

Szerencsére azóta levetkőztem ezt a fajta önbizalomhiányt és úgy érzem, hogy a blogolás segített magam elfogadni. Most már nyíltan tudom vállalni az ízlésemet és nem tartok annyira mások negatív véleményétől.

A stílusom is sokat fejlődött, finomodott. Ma már egészen más dolgok tetszenek, mint 2 éve. Persze ebben nagy szerepe van annak, hogy minden nap rengeteg lakberendezéssel kapcsolatos belföldi és külföldi on-line újságot, blogot olvasgatok. A magyar nyomtatott magazinok közül pedig mindig beszerzem az összes újság, összes aktuális számát.

Nekem ez lett a hobbim!!! Persze vannak hullámvölgyek, nehézségek... Azonban ezeken eddig mindig sikerült túllendülni és remélem, hogy még sok szülinapot fogunk együtt ünnepelni! Boldog születésnapot kedves kis blogom! :)

254533bc0a5005cb4dbef1f1447a6a03

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr412572529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása