Saját Otthon Projekt

Nyuszi ül a fűben

Nyuszi ül a fűben

2014. 03. 12. Diamia8

Már tavaly is nézegettem ezeket az aranyos porcelán nyuszikat a Müllerben, de akkor nem akartam rájuk áldozni.

Kicsit bántam a dolgot, de szerencsémre az idén a tavalyi kollekció le volt árazva. Így annyiért jutottam hozzá a nagyobb nyúlhoz, mintha tavaly a kicsit vettem volna meg! Bebizonyosodott, hogy néha érdemes várni!

Most már tényleg nyuszi ül a fűben, csak a műfűben:

IMG_2357

IMG_2358

IMG_2361

Közben sikerült a három képkeretből kettőre húsvéti hangulatot varázsolni! A másodikat saját kezemmel rajzoltam:

IMG_2360

IMG_2354

Természetesen a dekoráció nem történhetett volna meg a társdekoratőröm közreműködése nélkül és szerencsére a kisasszony szeret pózolni:

IMG_2352

 

Most már csak a tojásokat kell megalkotnunk és hozzá a Húsvét fát.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr6912572663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tóth Lilliána 2014.03.22. 22:39:54

szia Megkérdezhetem, h melyik Müllerben vetted a nyuszikat és mennyibe kerültek? Köszönöm a válaszodat előre is. szia Lilla
süti beállítások módosítása