Saját Otthon Projekt

Vegyünk újat vagy fessük le a régit?

Vegyünk újat vagy fessük le a régit?

2014. 07. 24. Diamia8

Már egy ideje nagy dilemmában vagyok a gyerekszobai asztalt és székeket illetőleg. Még 2012 elején megálmodtam, hogy a Hédi IKEA Lätt asztalkáját és székecskéit egyedivé varázsolom, mert nem tetszik a natúr fenyő szín /a bejegyzést itt tudjátok elolvasni: sajatotthonprojekt.cafeblog.hu/2013/02/02/otletborze-ikea-latt-hack/ 

c0ec5204ddc0da97b978d87eeb061756 df8ad2a6e7358eacb40e021d6b30bfe9

Abban az évben pedig visszamentem dolgozni és így az új munkahely miatt nem maradt időm a festegetésre. Őszintén szólva meg is feledkeztem az egész tervről egészen addig, amíg 2013-ban pedig megismertem a Nemiskacat blog és Enikő révén az Annie Sloan Chalk Paint-et. Annyira felvillanyozott, hogy nem kell csiszolgatni, alapozni, mert csak egyszerűen rákenem és kész is.

Megkérdeztem, hogy körülbelül mennyi festékre lennem szükségem az egész műveletre és sajnos nem elég hozzá a 1 dl. Így meg kell hozzá venni az 1 litert, ami 9.900 Ft-ba kerül és még nem számoltam bele a wax-ot. A Lätt garnitúra pedig összességében 7.490 Ft-ba kerül. A Férjem felajánlotta, hogy befesti más festékkel, de valahogy ezt az ígéretét mindig elfelejti.....

Természetesen a festékek árán már majdnem megvan az a SUNDVIK íróasztal /amiben még tároló is van/ és a SUNDVIK gyerekszék hozzá, mert igazából nekem azok tetszenek. Ráadásul még nem számoltam bele az időt, amit a festéssel kell töltenem. Ez pedig figyelembe véve a munkámat és azt, hogy nyár van és így szinte soha sem vagyunk otthon, biztosan mission impossible.

9cc5e6afc35a101671f9b8e5427d4c4a

d3f8c02ff5c766945d0f3ff978e95370

5738168f1ad41e760157f17a29366e40

Ez a nagy dilemmám tehát pár hónapja és az igazat megvallva folyton agyalok. Nagyon nem szeretném tovább húzni a dolgot, mert a gyerekszobában már végre az összes bútor fehér, csak ez a garnitúra nem és őszintén szólva már pontot szeretnék tenni a 2 éve húzódó ügy végére.

Teljesen tanácstalan vagyok.... Melyik legyen?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr6512572757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása