Saját Otthon Projekt

Az álomterítő beköltözik

Az álomterítő beköltözik

2014. 10. 28. Diamia8

Sokan biztosan furcsállják, de nem szeretem a terítőket. Az asztalt leginkább a maga szépségében szeretem megmutatni, mert azért vettünk gyönyörű asztalt, hogy azt nézegethessük. Ugyanakkor egy kislány mellett amúgy sem lenne túl gazdaságos ötlet...

Persze kaptam asztalterítőket, de még ünnepekkor sem tettem fel soha egyet sem. Mert nekem igenis számít, hogy milyen egy terítő és eddig még egyik elérhető árú sem nyerte el a tetszésemet. Egészen múlt szerdáig.... Ekkor megláttam egy márványmintásat a H&M Home-ban! Szerelem volt első látásra, mert a márványminta óriási kedvencem és asztalterítőként igazán jól mutat:

IMG_4647

IMG_4640

IMG_4642

IMG_4646

Ilyen a mintája közelről:

IMG_4654

A kedvenc fehér székeimmel ugye milyen jól mutat?

IMG_4648

Azért a terítőn kívül beszereztem kettő réz színű gyertyatartót is, mert terveim vannak majd velük. Addig is pedig az eredeti funkciójukban fogom hasznosítani:

IMG_4653

IMG_4638

IMG_4637

Nálaton van mindig terítő?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2012572829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása