Saját Otthon Projekt

Stockholmi lakás a fekete és a halvány árnyalatok párosításával

Stockholmi lakás a fekete és a halvány árnyalatok párosításával

2014. 11. 25. Diamia8

Nem szeretem a fehér falakat, de a harsány színű falaktól pedig kiráz a hideg. Azt szeretem, ha a szín csak egy kis kontrasztot ad a bútoroknak és a berendezési tárgyaknak.

Ez a stockholmi lakás pontos példája a számomra tökéletes árnyalatoknak. Mindenhol visszafogott, de mégis trendi. A halványrózsaszín pedig mindenhol megjelenik és ad egy nőies bájt az egész lakásnak. Ez tudja ellensúlyozni a fekete dominanciáját:

Bungalow5_Hittahem_1

Bungalow5_Hittahem_2

Kedvencem a konyha, mert a konyhabútor árnyalata annyira különleges. Még sehol sem láttam és azelőtt nem tudtam volna elképzelni a konyhát ilyen árnyalatban:

Bungalow5_Hittahem_5

Bungalow5_Hittahem_6

Bungalow5_Hittahem_4

A dolgozósarok is unalmas lenne, ha nem dobná fel a barna szék és a rózsaszín falrész:

Bungalow5_Hittahem_7

A hálószoba nekem túl fekete. Biztosan átfesteném a falat valamilyen világos árnyalatra, mert ebben nem érezném jól magam:

Bungalow5_Hittahem_8

Nektek tetszik?

Forrás: hbungalow5.dk

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3412572871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása