Saját Otthon Projekt

Bronzosított karácsonyi szalvétagyűrű

Bronzosított karácsonyi szalvétagyűrű

2014. 11. 26. Diamia8

Még a nyáron beszereztem 3 darab natúr szalvétagyűrűt és 2 darab natúr gyertyatartót, hogy majd szépen megfestem alkalomadtán.  Utána meg is feledkeztem róluk, mert sikerült mindegyiket a szekrény legmélyére elpakolnom. Pár hete azonban megtaláltam őket és el is kezdtem gondolkodni sorsukon.

Sikerült kifundálnom, hogy a karácsonyi asztal díszei lesznek és rendeltem fehér és bronz akril festéket. Nekem túl sok lett volna a teljesen bronz változat, így csak csíkokban vittem fel a szalvétagyűrűkre:

IMG_4981

IMG_4975

IMG_4979

Hozzávalók:

  • fa szalvétagyűrű
  • fehér és bronz akrilfesték
  • ecset
  • szigetelőszalag

IMG_4889

Elkészítése:

1. Ha szükséges, akkor csiszolgassuk meg a fa felületét, hogy egyenletes legyen. Nálam ez kimaradt, mert nagyon szerettem volna haladni a festéssel.

Mondjuk ehhez képest egy réteg felfestése után 2 hetet állt a projekt.... Mindegy, végül 3 réteg fehér festéket kaptak, mert akkor fedett tökéletesen:

IMG_4891

2. Középre húztam szigetelőszalaggal egy csíkot, hogy biztosan egyenesek legyenek a fonalak:

IMG_4949

3. A szabadon hagyott részt egy rétegeben befestettem bronz színűre:

IMG_4954

4. Eltávolítottam a maszkolást és kész is a szalvétagyűrű. Teljesen beleszerettem ebbe az árnyalatba és másra is fogom használni:

IMG_4978

IMG_4982

Érdemes vele bíbelődni és még ajándéknak is tökéletes!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1612572877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása