Saját Otthon Projekt

DIY: Mókás zászlófüzér a gyerekszobába

DIY: Mókás zászlófüzér a gyerekszobába

2015. 08. 12. Diamia8

Ezer éve megígértem a Hédinek, hogy készítek egy zászlós girlandot a szobájába és júniusban még inspirációs bejegyezést is írtam a témáról. A nyár azonban teljesen felborította addigi nyugodt életem és csak halogattam a projektet.

Most azonban a Hédi a mamánál nyaralt egy hétig és volt egy szabad vasárnap délutánom. Ennek eredményeképpen megszületett a mókás és egyedi füzérem a szobácskájába. Meglepinek szántam és kíváncsi voltam, hogy rögtön észreveszi-e hazaérkezése után. Az öröm természetesen nem maradt el! :-)

DSC_0023 (3)

DSC_0023 (1)

 DSC_0023 (6)

 Hozzávalók:

  • vastag karton, de én tortapapírt használtam (ez volt ugyanis itthon)
  • textil öntapadós matricák
  • ragasztópisztoly
  • madzag, olló, ceruza
  • vonalzó (sajnos én nem találtam otthon, így "okosba" kellett megoldanom)

Elkészítése:

1. Mivel nem volt vonalzóm, így a tortapapír csipkéit számoltam meg és ez alapján osztottam cikkekre a kört:

DSC_0002

DSC_0003

DSC_0005

2. Majd kivágtam a kis háromszögeket és utána az egyiket használtam alapnak a következő tortapapírnál:

DSC_0007

DSC_0008

3. Vonalzó és olló segítségével hajtsuk be a csipkés részét és így szabályos háromszögeket kapunk:

DSC_0009

4. Ezután rakjuk ki egymás mellé a háromszögeket és tervezzük meg rá a kívánt mintát. A mintákat egyenként rajzoljuk fel és vágjuk ki a matricákból:

DSC_0010

DSC_0012

5. Ezután izzítsuk be a ragasztópisztolyt és kezdjük el egyenként a fonálra erősíteni a háromszögeket:

DSC_0014

6. Kész is! Ugye milyen egyszerű?

DSC_0023 (4)

DSC_0023 (8)

DSC_0023 (5)

Van kedvetek Nektek is elkészíteni?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5612573269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása