Saját Otthon Projekt

Őszi hangulat első felelősei a nappalinkban

Őszi hangulat első felelősei a nappalinkban

2015. 09. 10. Diamia8

Rá kellett ébrednem, hogy elég korán van az őszi tökökhöz. Sajnos azonban meglehetősen türelmetlen vagyok és ebből kifolyólag már nem bírtam várni, hogy ne cseréljem le a nyári dekorációt.

Abban biztos voltam, hogy a réztálcát fogom alapként felhasználni. Előkotorásztam a kütyütárló dobozaimból az őszhöz leginkább illő kellékeket: tobozokat, gesztenyét, mogyorót és ráadásként találtam jó pár borosdugót is.  Ezek mellé beleállítottam a DIY csíkos gyertyatartóim, de sajnos a gyertyákat nem találtam meg hozzá. Pedig mindenhol kerestem....

Vasárnap elmentünk kirándulni a Pilisbe, így még utólag makkokat is tudtunk a Hédivel a tálcára szórni. Ez azonban a képeken már nem látszik, mert galád módon előbb fotóztam le a művünket:

DSC_0486_Fotor

DSC_0507_Fotor

DSC_0491_Fotor

A kirándulás alkalmával sikerült végre galagonya ágat is beszereznem, mert régóta tetszett és roppant jól kiegészíti a tálcát. Nélküle üres lenne a tér, de így imádom:

DSC_0516_Fotor

DSC_0514_Fotor

Ugyem milyen szépek a piros bogyói? 

DSC_0510_Fotor

DSC_0518_Fotor

 

Folyt. köv., ha végre megérkeznek a tökök is. Ti hogy álltok az őszi dekorációval? 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7412573313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mia Riesenberger 2015.10.02. 15:29:32

Nagyon jó ötletek, én innen http://lakberinfo.hu/dekoracio/lakasdekoracio/2014-10-13-vidd-haza-az-oszt-hangulatos-dekoracio-otletek-nappaliba-es-etkezobe/ is szemezgettem, a kettő ötvözete nagyon jól mutat a nappalimban.

diamia8 2015.10.02. 19:55:51

Köszi szépen! Ha van kedved,akkor küldjél a nappalidról képeket, mert kíváncsi vagyok! ;-)
süti beállítások módosítása