Saját Otthon Projekt

Avokádós, cukkinis, paradicsomos tészta

Avokádós, cukkinis, paradicsomos tészta

2016. 09. 04. Schulz Veronika

Napok óta ki voltam éhezve egy könnyű, zöldséges, de gyorsan összedobható tésztára. A bevásárlást is már eszerint intéztem, de konkrét elképzelésem nem volt még arról, mi is kerüljön bele. Így aztán, a boltban válogatva kezdett körvonalazódni a dolog, illetve, amit megláttam, megkívántam, megvettem. Ami biztos volt, hogy tuti, valamilyen paradicsomos tészta lesz a nyerő.

Szeretem az olyan ételeket, amelyeknek nincs konkrét receptje, minden úgy történik, ahogy én szeretném. :)

Akkor most lássuk a receptet, én fél óra alatt elkészültem vele, szóval még vacsorára bátran beütemezhető. :)

DSCN3315_Fotor

Hozzávalók:

40-50 dkg teljes kiőrlésű tészta (természetesen nem muszáj annak lennie)

3 gerezd fokhagyma

1-2 evőkanál olívaolaj

1 cukkini

3 paradicsom

1 avokádó

1-1,5 dl száraz fehérbor

só, bors

Először a tésztát kifőzzük lobogó vízben. A tk. tésztának a főzési ideje nagyjából ugyanannyi, mint a hagyományos tésztának. Kicsit félretettem a főzővízéből.

Amíg a tészta főtt, addig nekiálltam az alapot elkészíteni. Egy serpenyőbe tettem az olívaolajat, ráreszeltem a fokhagymát. Felaprítottam a paradicsomot és a cukkinit.

DSCN3304_Fotor

Az egészet elkezdtem összesütni, ez hozzávetőlegesen 10 percet jelent. Mikor már elpárolgott a paradicsom leve, hozzáöntöttem a bort és együtt főztem tovább pár percig, hogy az alkohol tartalma elpárologjon.

Ezután felkockáztam az avokádót és azt is beledobtam a serpenyőbe, 2-3 percig összesütöttem, az egészet sóztam, borsoztam.

Közben megfőtt a tészta is, a főzővízből tettem egy keveset a ragura, összekevertem a tésztával és voila! Már tálalhatjuk is.  Ha van otthon, tetejét díszíthetjük parmezán forgáccsal is.

Mónié lett a fotóalany tészta, mit ne mondjak, nem tartott sokáig, míg elfogyasztotta :)

DSCN3315_Fotor

Bátran dobjatok össze egy adagot Ti is, érdemes :)

Jó étvágyat hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2612573993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tib's Tips 2016.09.07. 12:42:42

This looks and sounds so delicious! I will try it!

diamia8 2016.09.07. 19:08:52

Thanks! If You try it, please tell us your opinion. :D

Tib's Tips 2016.09.07. 19:40:37

I will let you know and I'll make a blog post of it too :D

diamia8 2016.09.11. 14:45:30

Okey, please send me the link :D
süti beállítások módosítása