Saját Otthon Projekt

Szupergyors ceruzatartó spray festékkel

Szupergyors ceruzatartó spray festékkel

2016. 10. 17. Diamia8

Már a nyáron elterveztem, hogy az új gyerekszobába festék spray és üres konzervdobozok segítségével fogok ceruzatartót készíteni. Nálunk ugyanis annyiféle íróeszköz van és kevésnek bizonyultak az eddigi tárolóeszközeink.

Az egész projektben azonban legnehezebb a konzervdobozok beszerzése volt, de szerencsére az egyik barátnőmtől kaptam 3 tápszeres és 2 májkrémes dobozt. Ezt sikerült kiegészítenem még egy vékonyabb édességessel, így már csak erőt kellett gyűjtenem a megvalósításhoz.

Most végre fajták és vastagság szerint kiválogattam a filceket, ceruzákat és zsírkrétákat. Kíváncsi vagyok, hogy meddig fog tartani a nagy rend... :)

ceruzatarto

ceruzatarto2

ceruzatarto3

Hozzávalók:

ceruzatarto6

ceruzatarto5

Elkészítése:

1, A konzervdobozokat alaposan meg kell tisztítani és eltávolítani körömlakklemosó segítségével a ragasztó maradványait.

Az erkélyünkről száműzve lettem, mert mindig összefújtam a korlátot és a járólapot. Ezért összepakoltam a cuccaimat és levándoroltam az udvarunkba. Itt legalább nyugodtan garázdálkodhattam és nem kellett félnem, hogy ismét összefestek valamit. :)

2, Rázzuk fel alaposan az alapozót, majd szúrjuk le a földbe az egyik pálcát és helyezzük rá a konzervdobozt. Szépen egyenletesen fújjuk rá az alapozót és várjunk a száradásig.

 ceruzatarto7

3, Ha megszáradt az alapozó, akkor jöhet a Chalk Paint. Itt is ügyeljünk arra, hogy alaposan rázzuk fel a spray-t és utána kellő távolságból, szépen egyenletesen vonjuk be a konzervdobozt. Száradás után ismételjük meg, hogy biztosan megkapjuk a kívánt színt.

ceruzatarto8

4, A tartósság érdekében célszerű lakkal befejezni az egész műveletet. Eddig rossz tapasztalatim voltak a lakkokkal és nem szívesen alkalmaztam festéseim során. Most azonban a Novasol matt lakkját használtam, ami minden várakozásomat felülmúlta. 

Tényleg gyorsan szárad és matt lesz a végeredmény:

ceruzatarto1

ceruzatarto4

A kislányomnak nagyon bejön és szuperül mutatnak a tárolók az íróasztalán. Most már csak rajta múlik, hogy ilyen szép rendbe tartja az eszközeit a későbbiekben is! (ezért nekem vannak kétségeim...)

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2412574061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása