Saját Otthon Projekt

2016 legkedveltebb bejegyzései lakberendezés és DIY témában

2016 legkedveltebb bejegyzései lakberendezés és DIY témában

2017. 01. 09. Diamia8

2016 összességében érdekes év volt nekem és igazából semmilyen formában nem mondhatnám, hogy egy igazán szuper év volt! Fogalmazhatnék sokkal lényegretörőbben, de a blogon nem káromkodom... Így inkább "úrihölgyként" fejezem ki magam, hiszen "bloggerként arra is figyelni kell", hogy ne adjunk a kedvenc trollunknak támadási felületet. :) :)

Ráadásul a bloggal kapcsolatban semmi probléma nem adódott, hiszen szuper bejegyzések születtek mindkettőnk tollából és keresve se találnék jobb bloggertársat, mint a Vera.

Rengeteg embert megismertem, közelebbről megismertem és több barátságot is kötöttem a blog révén. Számomra ez olyan, mintha egy másik világba is lenne állandó retúr jegyem, mert a polgári foglalkozásom olyan messze esik a kreatív önkifejezéstől, mint Makó Jeruzsálemtől. DE így legalább totál egyensúlyban tartom magam! 

sajatotthon

Ha pedig kicsit számszerűsítjük a dolgokat, mert elemezni és következtetéseket levonni szintén nagyon szeretek, -  de ez már szerintem munkaköri ártalom - , akkor számomra is hihetetlen, de összesen 213 bejegyzést írtam. 213-at.... Tehát az év 59%-ban született bejegyzés a tollamból, így minden másnapnál picivel többször írtam egyet. 

A fentiekből kifolyólag nem lep meg Titeket ezen kijelentésem, hogy volt miből válogatni a kedvenceket és idén most az általam teljesen szubjektíven kiválasztott 10 téma legnépszerűbb bejegyzését válogattam össze, mellette a legtöbb like-ot begyűjött és a legkevésbé olvasott bejegyzést is megmutatom. Nézzük is szép sorjában!

1, Lakberendezési kisokos

Sokszor szoktam lakberendezéssel kapcsolatban írni olyan kisokos jelleggel, saját tapasztalataimat alapul véve. A tipikus lakberendezési hibák közül párat én is elkövettem anno:

http://sajatotthonprojekt.cafeblog.hu/2016/08/30/9-tipikus-lakberendezesi-hiba-amit-mindenki-elkovet-legalabb-egyszer/

2, Egyéb kategória

Néha nehezen kategorizálható bejegyzéseket is írok, ha érdekel egy-egy téma. Ilyen volt, amikor bemutattam a Fortepan képeinek segítségével, hogy hogyan éltek anno nagyszüleink. Egyébként ebben az éveben ez a bejegyzés vitt mindent olvasottság szempontjából:

http://sajatotthonprojekt.cafeblog.hu/2016/06/20/igy-laktak-nagyszuleink-a-60-as-evekben/

3, Lakásbemutató

A lakásbemutatók nagyon népszerűek a blogon a kezdetektől fogva és ez idén sem volt másképpen. A külföldi lakások közül idén ezt a svéd lakást szerettétek a legjobban, abszolút érthető okokból:

http://sajatotthonprojekt.cafeblog.hu/2016/03/03/egy-csodas-sved-lakas-szines-falakkal/

4, Magyar lakásbemutató:

Az idén végre megvalósult az egyik nagy álmom és több magyar lakást is bemutathattam a blogon. Sokkal érdekesebb számomra a tulajdonostól vagy tervezőtől kérdezni és izgalmas részleteket megyünk,  majd utána ebből egy szuper cikket összehozni a blogon. Az olvasottsági adatokat elemezve egyébként kijelenthetem, hogy ezt Ti is így gondoltátok.

http://sajatotthonprojekt.cafeblog.hu/2016/04/28/egy-magyar-beauty-blogger-otthona/

5, Csináld magad alkotásaim

Az életemben az év második felében történt változások ellenére pont ebben az időszakban alkottam a legtöbbet. Talán ez segített feldolgozni a változásokkal járó nem kevés stresszt.

Összesen az évben 34 kreatív alkotás került ki a kezeim alól, amely azt jelenti, hogy az év 3/4-re jutott heti egy bejegyzés ebben a témában. Büszke vagyok erre a szép számra, mert egy-egy alkotás kitalálása, az alapanyagok beszerzése, majd a kitalált mű megvalósítása és befotózása nem kevés munka ám. 

A legnépszerűbb pedig az üvegburába zárt karácsony volt, amely magasan vezeti a saját DIY témájú posztjaimat. Ebben az évben pedig azt tűztem ki célul, hogy ez a téma is olyan sikeressé váljon a blogon, mint a legnépszerűbbek. 

http://sajatotthonprojekt.cafeblog.hu/2016/11/18/uvegburaba-zart-karacsony/

6. Saját lakásunkról szóló posztok

Összesen 32 saját lakással kapcsolatos témát írtam tavaly és még mindig adós vagyok a konyhám festés utáni bemutatásával. Valahogy azonban mindig lusta voltam a befotózásához... Így ez már marad 2017-re, de hát erre az évre is kell hagyni izgalmakat.

A legnépszerűbb pedig pont a konyhával kapcsolatos és az új tárolódobozaimról szól:

http://sajatotthonprojekt.cafeblog.hu/2016/04/10/megujulas-a-konyhamban/

7. Szuper szálláshelyek Magyarországon

Nem kapcsolódik szorosan a blog tematikájához, de mivel szeretem a szép enteriőröket,  így a blogon időről-időre mindig bemutatok kedvenc szálláshelyeket is itthonról. Az idén a kedvenc a budapesti Airbnb lakásokat bemutató válogatás lett:

http://sajatotthonprojekt.cafeblog.hu/2016/05/02/meno-airbnb-lakasok-budapesten/

8. Blogos közösséggel kapcsolatos bejegyzések

Tavaly még több bloggert sikerült személyesen is megismernünk az általunk szervezett "Bloggertalikon" keresztül és sokukkal rendszeresen tarjuk a kapcsolatot. Ezt az szuper kezdeményezést az idén sem felejtjük el, de idén terveim között szerepel több közös projekt is a kedvenc bloggereinkkel. 

Anno a "Less be a bloggerek otthonába" bejegyzés is hirtelen felindulásból pattant ki a fejemből és elég sikeres is lett a sorozat. Az első rész még a nap blogja is volt a Cafeblogon!

http://sajatotthonprojekt.cafeblog.hu/2016/08/21/less-be-a-bloggerek-otthonaba-1-resz/

9, Magyar alkotók sorozat

Roppant módon büszke vagyok a magyar kézműves alkotókkal készített riportsorozatomra. Szeretném ugyanis segíteni őket, hogy minél több emberhez eljussanak és mások is megismerjék, hogy van alternatíva a tömegtermékek mellett. Ezen alkotók munkájának gyümölcseivel ugyanis egyedivé tehetjük élettereinket és elkerüljük a un. katalóguslakás feelinget.

A legnépszerűbb pedig a Maalmi falmatricákat bemutató cikk volt, de nyugodtan kijelenthetem, hogy azóta hivatalosan is a legaktívabb "Maalmihacker" lettem! 

http://sajatotthonprojekt.cafeblog.hu/2016/10/29/maalmi-es-nincsenek-tobbe-unalmas-falak/

10, Letölthető tartalom

Az idén is szerettem volna nektek ingyenes letölthető tartalmakat mutatni, mert néha jól jönnek az ilyen szuper ötletek. Nem cél az, hogy egy-egy változtatáskor egy vagyont költsünk új poszterekre. Nekem is szükségem volt új naptárra és a tippeket nem rejtettem el előletek és Ti bőszen töltögettétek is:

http://sajatotthonprojekt.cafeblog.hu/2016/12/27/7-ingyenesen-letoltheto-2017-es-naptar/

+ Legtöbb like-ot és kommentet kapott bejegyzés

A legtöbb Facebook-os like-ot és megosztást kapott bejegyzés érdekes módon egyáltalán nem tartozik a legolvasottabb bejegyzéseink közé. Nagyjából a középmezőnyben helyezkedik el ebben a tekintetben. Tehát a bejegyzések mellett szereplő like-ok száma nem egyenesen aránylik a bejegyzések olvasottságával. :)

Amúgy nyugodtan kijelenthetem, hogy a mi blogunk nem állt be sorba és nem adta el a lelkét, ha már szóba jött a likevadász témakör. Mi nem fogunk elkezdeni vicces, cuki vagy bármilyen tesztes tartalmakat gyártani, mert távol áll tőlünk és ehhez mindketten szigorúan ragaszkodunk.

Továbbra is csak olyan dolgok fognak megjelenni a blogon, amit szeretünk és ha szükséges, akkor élni szeretnénk a jogunkkal, hogy negatív véleményünk legyen. Így tudunk hitelesek maradni. :)

http://sajatotthonprojekt.cafeblog.hu/2016/09/15/egy-oreg-csopaki-borhaz-meses-atalakulasa/

+1 Méltatlanul elhanyagolt

Ráadásként pedig megmutatom, hogy ebben az évben melyik bejegyzést olvastátok a legkevesebben. Minden tekintetben a legkevesebb kattintást érte el, a maga 95 kattintásával, ami picit azért elszomorít, hiszen nálam nagy kedvenc a Ferm Living. Persze itthon nem annyira ismert és irtózatosan drága is, de inspirációnak mindenképpen alap:

http://sajatotthonprojekt.cafeblog.hu/2016/02/03/ferm-living-2016-tavasznyar/

Ahhoz képest, hogy nem terveztem évértékelőt írni, jól belejöttem és sikerült egy majdnem 1.000 szavas bejegyzést kerekítenem belőle... Szerintem izgalmas visszatekintés volt és most már csak előre nézek! Hajrá 2017! Érzem a szívem mélyén, hogy ez az én évem lesz minden tekintetben, mert ilyen s..r után már csak jobb jöhet! ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7312574193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása