Saját Otthon Projekt

Színes és mókás ruhaakasztó az előszobába

Színes és mókás ruhaakasztó az előszobába

2017. 04. 25. Diamia8

Múltkor a Veránál jártam és megemlítette, hogy milyen jól jönne neki egy kis ruhaakasztó az előszobába, mert most nincs hova akasztania a kabátját.

A mini előszoba mini ruhaakasztót kívánt és gondoltam, hogy meglepem egy saját készítésűvel. Mindenképpen színes és vidám változatot képzeltem el neki, mert ez illik a legjobban az egyéniségéhez. :)

Nem is húztam az időt, elballagtunk a Hédivel a legközelebbi barkácsáruházba és megvettünk minden alapanyagot hozzá. Krétafestékem és matt lakkom pedig szerencsére van itthon, így semmi sem állhatott a meglepi útjába.

Hozzávalók:

Elkészítése:

1, A lécből fűrészeljünk le egy megfelelő hosszúságú darabot.

2, Csiszoljuk meg a lécet és az akasztókat is, hogy tutira jól fedjen a festékspray.

3, Fújjuk le 2 rétegben az akasztókat és a lécet is.

4, Antikolt hatást szerettem volna, így finom csiszolópapírral jó alaposan megcsiszolgattam a léc széleit, a közepét már óvatosabban. Az akasztókat is picit visszacsiszoltam, hogy ugyanazt a hatást érjem el:

5, Portalanítsuk a felületeket és már csak a lakk van hátra, ami fixálja a krétafestéket:

6, Ezután már csak ki kell fúrni a lyukat a 2 középső akasztónak és becsavarozni a másik kettőt:

Ennyi az egész és már kész is az egyedi akasztónk, amilyen tutira nincs senkinek! :)  

Remélem, hogy a Verának is tetszik az akasztó és hamarosan lesz mire felraknia a kabátját és a táskáját! 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7512574357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása