Saját Otthon Projekt

Mit lehet büntetlenül lefújni?

Mit lehet büntetlenül lefújni?

2017. 05. 11. Diamia8

Valójában igencsak költői a kérdés, mert szerintem valójában bármit érdemes lehet festékkel lefújni. Azonban a technikát érdemes először magunkévá tenni.

No, nem kell ám túlságosan is nagy dolgokra és különleges technikákra gondolni. Elég csak pár rövid és bárki által könnyen elsajátítható szabályra figyelnünk:

  • Mindig por- és zsírtalanítsuk a lefújni kívánt felületet!
  • Érdemes csiszolni is, de én ezt gyakran el is hagyom.
  • Mindig alaposan, legalább 3-4 percig rázzuk fel a flakont.
  • Fújás előtt érdemes egy próbafújást végezni egy kartonon vagy dobozon.
  • Mindig legalább 20 cm távolságról fújjunk, hogy a felület szép egyenletesen kapja a festéket!

Ha ezeket az apró szabályokat betartjuk, akkor bármilyen tárgyat a lehető leggyorsabban és a legszebben fel tudnunk újítani vagy csak egyszerűen átváltoztatni. 

Mutatok is inspiráló ötleteket, amit érdemes lesz utánozni!

1, Kosarak felújítása

Most nagyon trendi, ha bármilyen kosár csak félig van lefestve és ezt aztán mi is bátran utánozhatjuk otthon. 

Tavaly én is kipróbáltam és nem bántam meg. Szerintem szuperül mutat azóta is:

Természetesen mutatok más példákat is kosarakra, mert aztán tényleg határ a csillagos ég!

2, Unalmas lábtörlő átváltozása

Szerintem mindenki ismeri a legegyszerűbb lábtörlőt, amiben semmi különleges sincs. Ha mi valamilyen hívogatóbb bejáratra vágyunk, akkor ismét a festéksprayt érdemes segítségül hívni. 

Sablonnak elég kivágni pár, kinyomtatott feliratot vagy vektoros alakzatot és már indulhat is a festés! Szerintem ezt én is ki fogom próbálni, csak előtt a Dala pacikat kell lefújnom, mert a miénk jelenleg mintás...


Ha ruhatáradat is feldobnád, íme 10 trükk régi ruháid újrahasznosításához!


3, Kopottas konyhai gépek

Ha ilyenre adjuk a fejünket, akkor előtte azért kisebb tárgyakon próbálkozzunk és gyakoroljunk. Nem akarom elvenni senkinek sem  kedvét, de kezdőként érdemes mindig kisebb apróságokat fújni, aztán egyre nehezíteni a terepet.

Például bútornak még én sem álltam neki, de már a terveim között szerepel kipróbálni. Ötletem lenne is már rá... ;-)

4, Könyvtámaszok sorakozó

Nincs is egyszerűbb megoldás annál, hogy fogunk egy féltéglát vagy egy nagyobb követ és felfújjuk valamilyen nekünk tetsző árnyalatra. Aztán már mehet is fel a polcra könyvtámasznak.

Abban biztosak lehetünk, hogy végre nem fognak felborulni a könyvek a polcon. :)

Ezt az ötletet is tovább lehet gondolni és megunt játékokkal kombinálni:

5, Textilek

Bármilyen textilt is le tudunk vele fújni, csak fixálni kell majd lakkal, hogy tartós legyen. A módszer teljesen hasonló, mint a lábtörlő esetében, mert csak egy sablon kell hozzá:

6, Székek

Fentebb már említettem, hogy bútort még nem fújtam, de megjött a kedvem, hogy kipróbáljam egy ülőalkalmatosságon. Főleg, ha ilyen szép példákat találok a neten:

7, Dekorációt a falra

Legutoljára hagytam azt, amire aztán tényleg kimeríthetetlen ötlet cunamit tudnék ide varázsolni. Mivel szűkösek a bejegyzés nyújtotta keretek, így csak párat mutatok.

Remélem, hogy valamelyik elindít bennetek is egy szikrát és alkotásra fog ösztönözni:

Mindezek után már csak be kell vallanom, hogy függő lettem... Már szinte mindent lefújnék a lakásban és csak annak örülök, hogy nincs rá időm. :D

A képek forrásait rájuk kattintva találjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr4012574371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása