Saját Otthon Projekt

Hűsítő kényeztetés a forróságban- Málnás túródesszert készült

Hűsítő kényeztetés a forróságban- Málnás túródesszert készült

2017. 07. 18. Schulz Veronika

Ebben a melegben nem hiszem, hogy van olyan ember, aki szívesen álldogál a konyhában, a sütő mellett. Én is így vagyok ezzel, szerettem volna valami finomságot, de nem úgy, hogy órákig sínylődöm az amúgy sem hűvös konyhában. Tegnap este rám tört, hogy szeretnék édességet enni. Már akkor tudtam, hogy valami finom, könnyű, gyümölcsös desszert lesz belőle, ebben a melegben amúgy sem szoktam sokat enni, az édességgel sincs ez másképp.

Beszereztem a hozzávalókat és körülbelül 30 percen belül a kis finomság már a hűtőszekrényben csücsült. :)

pohar.jpg

Hozzávalók:

1 doboz mascarpone
200 ml habtejszín
1 doboz zsírszegény túró
1 csomag tk keksz (Gullón vajas kekszet használtam)
1/2 evőkanál stevia-eritrit keverék
10 dkg vaj
ízlés szerint málna

Ennél egyszerűbb receptet el sem tudok képzelni. A kekszet aprítsuk fel, a vajat olvasszuk fel, majd keverjük a kekszhez. A sütőt melegítsük elő 180 fokra, majd a vajjal elkevert kekszet süssük ropogósra körülbelül 10 perc alatt.

Közben keverjük el a mascarpone-t a tejszínnel, a túróval, hozzákeverjük az édesítőt, ezzel a krémünk el is készült. Tovább ízesíthetjük akár fahéjjal, vaníliával, amivel szeretnénk. 

Innentől kezdve már csak rétegeztem, először a kekszes keverék, majd erre tettem a krémet, rátettem a málnát és már mehetett is a hűtőbe. 

Készítsétek el, nagyon finom és gyorsan megvan.

Boldog, jó étvágyat hozzá! :)

pohar.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr4312672993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása