Saját Otthon Projekt

20 perces babos tortilla-torony

20 perces babos tortilla-torony

2017. 07. 30. Schulz Veronika

Ismertek olyan embert, aki nem szereti a Tortilla-t? Én még ilyen egyénnel nem találkoztam.

Azért szeretem, mert ha épp nincs egy szemernyi időm sem, csak leszaladok a boltba, és az előrecsomagolt változatot leemelem a polcról. Ha van időm, kedvem, energiám, akkor inkább saját magam készítem. 

Ma viszont nem ennek volt napja, úgyhogy inkább lementem a boltba és megvettem két zacskóval az előrecsomagolt fajtából. Volt itthon pár Bonduelle-konzervem, így gyorsan kitaláltam, mit is készítsek belőle. Előkaptam a BBQ, és a sima, paradicsomos ízesítésűt
és ad-hoc jelleggel nekiálltam az esti vacsorának:

dscn4747_fotor2.jpg

Hozzávalók:

1 csomag (4 db tortilla-lap)
2 különböző ízesítésű babkonzerv (Bármilyen konzervvel helyettesíthető)
20-25 dkg reszelt sajt
só, bors, petrezselyem, pirospaprika

A sütőt bekapcsoltam 180 fokra, közben elővettem a vasserpenyőt és kibéleltem sütőpapírral az alját, majd ráhelyeztem egy lap tortillát. Elsőként a BBQ ízesítésűt bontottam ki, így kicsit megkentem a szaftjával a tésztát, majd szórtam rá bőven a babból, ezután reszelt sajttal beborítottam. Következett az újabb tészta, majd azt a paradicsomos szafttal kentem meg, ismét bab, majd sajt és így tovább, míg az utolsó tésztára is rákerült a sajt. Ezután fóliával letakartam, körülbelül 10 percig 180 fokon sütöttem. Ezután fólia nélkül addig sült, míg szép, aranybarna színe lett. :)

Mindenkit csak buzdítani tudok az elkészítésére, mert izgalmas ízeket és nem mindennapi finomságokat hozhatunk ki. egy totálisan egyszerűnek gondolt kajából. :)

Nagyon könnyű elkészíteni, finom is és laktató! Szerintem, máskor is fogunk csinálni. ;)

Boldog, jó étvágyat hozzá!

dscn4747_fotor2.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz. Érdemes minket Istagramon is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3012702385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása