Saját Otthon Projekt

6. blogszülinap októberi kedvencekkel megspékelve

6. blogszülinap októberi kedvencekkel megspékelve

2017. 11. 03. Diamia8

Szinte hihetetlen, de már második éve feledkezünk meg totálisan a blogunk szülinapjáról... Pedig 6 éve, október 24-én indult útjára a Saját Otthon Projekt és akkor még álmaimban sem gondoltam, hogy ennyien fogják olvasni. Igazából semmit sem gondoltam, csak félve élesítettem az első bejegyzést és titokban abban reménykedtem, hogy senki sem fogja olvasni. :)

Azóta a félszegségemet is legyőztem és Verával kiegészülve igazán szuper csapatot alkotunk, jól kiegészítjük egymást. Reméljük, hogy még sok blogszülinapról feledkezünk meg majd a jövőben! :)

il_fullxfull_1178225090_j3s7.jpg

Ha pedig október ilyen nevezetes ünnep, akkor az Insta kedvenceitekről sem szabad megfeledkeznünk. Lássuk tehát, hogy melyek voltak a legnépszerűbbek oldalunkon:

#1 A kedvenc Ikeás tányérjaim nálatok is befutók voltak: 

 

#2 A második a juhtúrós lepény, amit akár most is meg tudnék enni.... nyami-nyami! 

 

#3 A milánói dóm is nagy figyelmet kapott: 

 

#4 Aranyláz és bors: 

 

5# Úgy látszik, hogy a gyapotág nem csak az én kedvencem: 

 

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1313165622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása