Saját Otthon Projekt

A kék éjjeliszekrény projekt

A kék éjjeliszekrény projekt

2017. 11. 07. Diamia8

A "nagy" éjjeliszekrény projekt eredetileg két éjjeliszekrény újjászületéséről szólt, de a blogon még csak az egyikről rántottam le a leplet. Mégpedig arról, amely a miénk lett.

A másikkal, amely a barátnőmé lett, azzal még adós voltam. Eredetileg együtt vette a kettőt, ráadásul kihagyhatatlan áron, de nála csak egy fér el és ezért nekem ajándékozta a másikat. A feladat tehát adott volt, de én nagyon izgultam. Sohasem festettem előtte ekkora felületet festékspray segítségével... Szerencsére félelmem teljesen alaptalan volt, mert most sem csalódtam a PintyPlus Krétafestékben!

A barátnőm kívánsága szerint kék színnek mindenképpen szerepelnie kellett benne, hogy jól mutasson a hálószoba világoskék falával és szuper kontrasztot adjon a fehér bútorokkal. Így a PintyPlus Krétafestékek közül kiválasztottam a kedvenc kékemet, az Azul Indigo-t és hozzá még a London Grey szürkét.

A végeredmény igazán egyedi és csajos darab lett, amely igazi dísze lett a barátnőm hálószobájának:

kek_ejjeliszekreny.jpg

kek_ejjeliszekreny1.jpg

kek_ejjeliszekreny2.jpg

kek_ejjeliszekreny3.jpg

Hozzávalók:

kek_ejjeliszekreny6.jpg

  • és természetesen maga a felújítandó bútor (Hihetetlen, ugye?):

img_20170621_175924.jpg

Elkészítése:

1. Az első sarkalatos pontja az egész projektnek maga a csiszolás és ezt szerintem nem érdemes ellógni, ha hosszútávú eredményre vágyunk:

kek_ejjeliszekreny5.jpg

2. Ha végeztünk a legmacerásabb és leghosszabb ideig tartó művelettel, majd utána a portalanítással, akkor jöhet az alapozás, amit szintén nem érdemes kihagyni. Két rétegben is lefújtam, hogy tutira jól tudjon fedni a festék.

3. Ezután pedig jöhet 2 rétegben a krétafesték maga:

kek_ejjeliszekreny8.jpg

4. Utána pedig a matt lakk, ami fixálja nekünk a krétafestéket, amely nélküle továbbra is fogna. Száradás után már kész is vagyunk: 

kek_ejjeliszekreny9.jpg

kek_ejjeliszekreny.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr612955995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása