Saját Otthon Projekt

Csillagok, csillagok mondjátok el nekem!

Csillagok, csillagok mondjátok el nekem!

2017. 12. 04. Diamia8

Az idén lassan indult nálam a karácsonyi készülődés és csak november közepén szedtem elő a cuccaim. Végül azonban december elejére összeállt a teljes kép és már csak az arany csillagocskáim elkészítése volt hátra.

Régóta szemezgettem az Edinas Paper Everydays csodás papírból megálmodott csillagocskáival, mert magamtól ilyet szerintem nem lennék képes meghajtogatni. Itt azonban kreatív DIY csomagban, részletes leírással pikk-pakk elkészíthetjük magunknak. 

Tehát próbáltam egy nyugodt estét kiválasztani az alkotásra, mert nem éppen a türelmemről és az alaposságomról vagyok híres. Márpedig szépen kell ragasztani, mert különben nem fog szépen összeállni a csillag. 

Félelmem azonban ismét alaptalan volt és a képeket nézegetve Ti is láthatjátok a 2 csillagom, amelyek büszkén álldogálnak a mini fenyőfa mellett.

Remélem Zokni is úgy gondolja idén is, hogy a karácsonyi dekoráció megrongálása nem érné meg, mert a haragom örökre kísértené! :D  

csillagok_csillagok3.jpg

csillagok_csillagok56.jpg

csillagok_csillagok.jpg

csillagok_csillagok2.jpg

Hozzávalók:

  • Papír csillag szett az Edinas Paper Everydays-től
  • Ragasztópisztoly
  • Bátorság és gyorsaság :)

csillagok_csillagok4.jpg

Elkészítése:

A szokásomtól eltérően most nem írom le részletesen, mert minden le van írva az útmutatóban és én is az alapján készítettem el. Megpróbáltam nélküle, de bevallom őszintén, hogy nem ment! :D 

Azonban ez nem egy ragasztási verseny, így nem számít csalásnak! A végeredményt nagyon szeretem és a nagy szerintem csúcsdíszként a fán fog landolni!

csillagok_csillagok1.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5013411761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása