Saját Otthon Projekt

Tetováljunk húsvéti tojást!

Tetováljunk húsvéti tojást!

2018. 03. 10. Diamia8

Érdekes a viszonyom  a húsvéti tojásokkal, mert eddig még egyik évben sem készítettem hagyományos módszerrel őket. Talán a vízöntő énem teljesedik ki a tojásokban, mert hát a festés az olyan unalmas.

Hiszen mindenki ezt csinálja és akkor én inkább valami mást szeretnék... Ebből kifolyólag dekupázsoltam, lamináltam, fonalaztam és matricáztam is már a locsolóknak szánt meglepetést. Természetesen az idén sem szerettem volna a hagyományokat felrúgni tradicionális tojásokkal és amikor a neten nézelődve megláttam az arany tetoválásokat, akkor már meg is született a döntés: Idén tetovált tojásokat készítünk!

Azért a többesszám, mert a kislányom legalább annyira szeret alkotni, mint én. Így idén én már csak kitaláltam és ő valósította meg. 

tetovalt_tojasok.jpg

tetovalt_tojasok2.jpg

tetovalt_tojasok1.jpg

tetovalt_tojasok3.jpg

Hozzávalók:

  • műanyag tojások
  • különböző tetoválások (arany és ezüst)
  • szivacs és víz

tetovalt_tojasok5.jpg

Elkészítése:

Roppant egyszerű, mert szerintem már mindenki ragasztott vagy magára vagy a gyerkőcökre tetoválást. Teljesen ugyanúgy kell csinálni, csak éppen tojásra. Hát nem egyszerűbb és gyorsabb, mint festegetni? ;-)

tetovalt_tojasok4.jpg

tetovalt_tojasok6.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5913712538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Veronika Rikk 2018.03.19. 21:06:32

Szia Dia! Hol lehet venni ezeket a tetoválásokat ? köszi

Diamia8 2018.03.19. 21:08:03

@Veronika Rikk: szia, Aliexpress-en rendeltem, de tuti lehet itthon is kapni vateran vagy kínai boltokban.
süti beállítások módosítása