Saját Otthon Projekt

Húsvéti nyuszis teríték

Húsvéti nyuszis teríték

2018. 03. 20. Diamia8

Az igazat megvallva nem nagyon szoktam húsvétkor se ételekkel, se külön terítékkel készülni, mert ilyenkor hagyományosan mindig „hazautazunk" a családunkhoz.

Most azonban az interneten megláttam ezeket a helyes, tojásból készített nyuszikat és kedvet kaptam elkészíteni nekünk is.

Külön öröm volt, hogy ezúttal sem kellett bevásárolnom, mert csak elő kellett bányásznom a kellékeket a szekrényekből. Műanyag tojást például 3 éve vettem utoljára, de akkor „picit” elszámoltam magam... Olyan sokat vettem, hogy még jövőre is maradt pár darab belőle. :D

A nyuszik annyira cukik, hogy szerintem kár lenne őket kihagyni! Ti szoktatok húsvétkor különlegesen teríteni vagy nem bajlódtok ilyenekkel?

husveti_nyuszis_teritek.jpg

husveti_nyuszis_teritek2.jpg

husveti_nyuszis_teritek1.jpg

husveti_nyuszis_teritek8.jpg

Hozzávalók:

  • tojások (lehet műanyag, de igazi is)
  • szalvéta
  • madzag
  • alkoholos filc

husveti_nyuszis_teritek3.jpg

Elkészítése:

Hajtsuk ki a szalvétát:

husveti_nyuszis_teritek4.jpg

Hajtsuk félbe:

husveti_nyuszis_teritek5.jpg

Kezdjük feltekerni:

husveti_nyuszis_teritek6.jpg

Fogjuk  tojást és helyezzük a közepébe. Majd óvatosan fogjuk össze a tetején és kössük meg:

husveti_nyuszis_teritek7.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr4313712514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása