Saját Otthon Projekt

Varázsoljunk a konyhában is húsvéti hangulatot!

Varázsoljunk a konyhában is húsvéti hangulatot!

2018. 03. 24. Schulz Veronika

Egyáltalán nem állíthatom, hogy a családom bármelyik tagja gyakorolná a keresztény vallást, akár csak minimálisan is. Gyerekkoromban a nagymamám próbálta valamennyire megszerettetni velem, neki akkor még sikerült, habár az is inkább az ő személyének szólt.

Emlékszem, amikor általános iskolás lettem, lehetőségünk volt hittant tanulni. Szerencsére nem köteleztek rá minket, így én hihetetlen késztetést éreztem, hogy hittan-oktatással töltsem ki a szabadidőmet. Emlékszem, nagyon sokáig nyaggattam Anyuékat, hogy márpedig én, ha törik, ha szakad, hittanra akarok járni.

Nagy nehezen beleegyeztek, majd mikor túl voltam az első órán, hazamentem és megkértem, soha többet ne engedjenek engem oda. :D Gondoltam, elmesélem, hogy lássátok, mennyire hithű katolikus vagyok, tehát sejthetitek, hogy a húsvétot nem a vallási megközelítésből kifolyólag szeretem.

Számomra a tavasz érkezését, a megújulást jelenti, azt, hogy szép lassan magunk mögött tudhatjuk az otthon töltött estéket - aminek azért megvan a maga szépsége- a hideget, a szürkeséget. Éppen ezért érdemes a húsvéti készülődést kiterjeszteni a konyhára is, hogy minél vidámabb hangulatban vészeljük át a télből még hátra maradt napokat.

Tudj meg mindent a legapróbb kisállatokról!

Ezzel kapcsolatban összegyűjtöttem pár ötletet Nektek, amivel Ti is színesebbé tudjátok varázsolni azt a helyiséget, amelyben – gyanítom, hozzám hasonlóan – a legtöbb időtöket töltitek.

Nyuszis kiegészítőkből szerencsére végtelen számú termékeket találhatunk, válogasson mindenki a saját ízlésének megfelelőt:

peter-rabbit-easter-ceramic-plate-set-c.jpgdamask-bunny-salad-plates-mixed-set-of-4-c.jpg

easter-eggs-2.jpg

 Választhatunk különböző kiegészítőket is, amelyek azonnal meghozzák a húsvéthoz a hangulatot:

il_570xn_1478076877_8mhb.jpg

85c54bab66fd247704d02efec0478d7e.jpg

26a0a790a1354a1e5431e9c1412f9a9b.jpgHa nem akarunk túlzásba esni, akkor beszerezhetünk apróbb kiegészítőket, melyeknek nagyszerűsége az egyszerűségben rejlik:orangetulipsandcarrotarrangement.jpg

easter-floral-arrangement-e1425836300172.jpg

6fae741c7d40f0ec62b03b66b39c5954.jpgHa bátrak vagyunk, nyugodtan válasszunk olyan témát, mely eltér a szokásostól, bár megvallom, nem áll hozzám túl közel és szerintem a végeredmény kissé.. érdekes :D szerencsére nem vagyunk egyformák, én azonban jobban tudok azonosulni "a kevesebb néha több" alapelvvel:

72562-020_1.jpg

39-821a5072-1-616x1024.jpg

23-821a5041-683x1024.jpgSzerencsére manapság már rengeteg lehetőségünk van inspirálódni, érdemes kicsit kutakodni, energiát belefektetni, így mi is megtalálhatjuk azt a stílust, amelyet leginkább magunkévá tudunk tenni, amivel tudunk azonosulni. 
Még van egy hét, szóval ha kedvet kaptál, hogy kicsit "húsvétiasítsd" a konyhát, még semmiről nem vagy elkésve, csapd fel az internetet és rengeteg hasznos ötlet vagy tanács fog szembe jönni Veled. :) 
De ha esetleg már megszületett a koncepció, osszátok meg velünk is, hisz a jó pap holtig tanul... ;)

A hátralévő időre pedig boldog készülődést kívánok, a képek forrásait rájuk pöttyintve találjátok!

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.



A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5913769758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása