Saját Otthon Projekt

Egy kis őszi dekor és hangulat az otthonunkban

Egy kis őszi dekor és hangulat az otthonunkban

2018. 09. 14. Diamia8

Most éppen az beltéri ajtók és keretek festési munkálatai folynak és ebből kifolyólag itthon tartózkodom. Tétlenkedni nem igazán van időm, mert vagy dolgozom vagy dobozokat pakolászok ki.

Egyébként roppant jól haladok, mert az összes könyvet kipakoltam és mellé a dekorációt. Azt megállapítottam, hogy bőven még hely újaknak.

Az őszi dekorációt egyébként sohasem szoktam túlgondolni és most is csak pár fehér tököt szereztem be, amit a dohányzóasztalra helyeztem. Mivel előkerült az üvegburám is, így abba is tettem egyet. 

Sikerült a nappaliba megvennünk a vágyott perzsa szőnyeget Merci (Merci&Ancsa dekor) jóvoltából. Most szellőztetjük a TV szobában és majd kikerül a nappaliba, ha elmennek a festők. Szerintem amúgy itt is szuperül mutatna... 

Az íróasztalomat pedig egyenesen imádom! Régóta szemezgettem ezekkel a Remodel Stúdiós darabokkal és most végre innen írhatom Nektek a blogbejegyzéseket. :) 

Ti mivel készültök az őszre?

dekor1.jpg

dekor3.jpg

dekor2.jpg

dekor5.jpg

dekor6.jpg

dekor4.jpg

dekor7.jpg

dekor8.jpg

dekor9.jpg

dekor91.jpg

dekor92.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr314240071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása