Saját Otthon Projekt

Az alternatív adventi koszorúm felfrissítése dróttal

Az alternatív adventi koszorúm felfrissítése dróttal

2018. 11. 22. Diamia8

Még 2013-ban készítettem 4 darab fugába öntött gyertyát, ami évek óta tölti be karácsonykor az alternatív adventi koszorú szerepkörét.

Idén azonban már unalmasnak találtam és mindenképpen szerettem volna egy picit felfrissíteni vagy megbolondítani valamivel. Az a valami végül pedig az eredetileg ékszerkészítéshez való drót lett:

adventi_beton_gyertya_update.jpg

adventi_beton_gyertya_update2.jpg

adventi_beton_gyertya_update1.jpg

Hozzávalók:

  • drót
  • csípőfogó
  • szalag
  • ragasztópisztoly

adventi_beton_gyertya_update3.jpg

Elkészítése:

  • Szúrjuk a drót végét óvatosan a gyertyába!
  • Kezdjük el feltekerni!
  • Ha végigértünk, akkor vágjuk el a csípőfogóval és ugyanúgy szúrjuk bele a gyertyába.
  • A szalagos gyertyánál egyszerűen ragasztópisztollyal zárjuk össze.
  • A csillag egy picit nehezebb terep és szerintem nekem sem lett tökéletes, de fogjuk rá, hogy olyan "rusztikus" és máris jobban hangzik. Egyébként behajtogattam a drótot egyforma méretűre és utána a megfelelő helyeken kinyitottam. A végén pedig összetekertem.
  • Ezzel kész is lett:

adventi_beton_gyertya_update4.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.   

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7014379862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása