Saját Otthon Projekt

Árván maradt árvácskákból 5 perces DIY kép

Árván maradt árvácskákból 5 perces DIY kép

2019. 08. 03. Diamia8

Június óta hanyagoltam a blogot és őszintén szólva sokáig nem is voltam benne biztos, hogy folytatni fogom. 7 év ugyanis nagy idő és ezalatt jócskán változtam.

Az utóbbi időszakban pedig bennem jelentős változások zajlottak le és ezen kívül a nyár mindig a rengeteg programról, családról, barátokról és az utazásról szól elsősorban. Munka fronton pedig óriási leterheltséggel küzdöttem, aminek egyébként még most sincs vége... 

Mindezek mellett a lakberendezés és az alkotás szeretete nem veszett el, csak háttérbe szorult. Most azonban érzem a késztetést, hogy írjak, alkossak és fotózzak, így újra gyakrabban fogok jelentkezni. :)

Ma pedig egy 5 perces csináld magad ötletet hoztam, amelynek főszereplői az évekkel ezelőtt préselt árvácskák. Teljesen véletlenül akadtam rájuk, amikor kinyitottam az egyik könyvünket és szinte kiestek belőle. Már nem pakoltam vissza őket a könyvbe, hanem a dolgozósarok íróasztalán pihentettem még 1 hónapot szegényeket. Valóban árván hagytam őket! :D

diy_kep04.jpg

diy_kep02.jpg

diy_kep03.jpg

Múlt vasárnap azonban hirtelen felindulásból megcsináltam azt a képet, amely a megtalálásuk óta a fejemben volt. Valódi 5 perces munka a préselésen kívül, mert egy képkeret, kétoldalas ragasztó és a növények kellenek hozzá:

diy_kep06.jpg

diy_kep07.jpg

Ezután már csak a kompozíció elrendezése és felragasztgatása következik:

diy_kep05.jpg

És készen is vagyunk! Ugye, hogy pofonegyszerű? Ráadásul erre aztán senki sem mondhatja, hogy nem környezetbarát és nem fenntartható dekoráció! :D

diy_kep01.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Istagramon is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.    

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8114993044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása