Saját Otthon Projekt

Makramé függönyelkötő

Makramé függönyelkötő

2019. 11. 07. Diamia8

Sohasem gondoltam volna, hogy függönyelkötőt találni nehéz feladat lesz. Márpedig miután végre felkerült a sötétítő függöny a TV-szobába, akkor rögtön világossá vált, hogy gyorsan szükségem lenne egy párra.

Hiszen az ablakunk ebben a szobában óriási és emiatt a függöny is az, így ha nem kötjük el, akkor lefogja a fényt a szobában. Márpedig én mindennél jobban szeretem az otthonunkban, hogy világos és semmiféleképpen sem szeretném sötétíteni.

Így nekiálltam keresgélni, de a legtöbb helyen csak túldíszített vagy az én ízlésemhez nem passzoló darabok vannak. Márpedig én ragaszkodnék a visszafogott elkötőhöz, amely nem akar fókuszpontként funkcionálni, hanem csak egyszerűen teszi a dolgát. Ezen kívül színben harmonizáljon a függönyhöz. Szerintem ez normális esetben nem lenne túlságosan nagy kérés. Ugye?

Végül szembejött velem a megoldás, mert pont a múlt hónapban mutattam be Juditot és csodás makraméit és akkor ugrott be neki, hogy makraméból szuperül mutatna a függönyelkötő. Nem is haboztam a döntéssel és hamarosan meg is érkezett a szürke fonálból készített páros:

macrame_fuggonyelkoto00.jpg

macrame_fuggonyelkoto01.jpg

macrame_fuggonyelkoto04.jpg

macrame_fuggonyelkoto03.jpg

macrame_fuggonyelkoto02.jpg

Mindig mondom, hogy az egyszerű mindig nagyszerű megoldás!

Ha szeretnétek megismerni Judit többi munkájával, akkor az alábbi elérhetőségeken megtehetitek:

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Istagramon is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1515285664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása